Gå til innhold

Murringer i korsryggen :/ rier???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har siden 3 tiden Idag hatt murringer i ryggen, som menssmerter, blir sakte men litt verre og ubehagelig. Kommer og går nå i kveld. Usikker på om det er rier, har født før men ble da satt igang... hvordan startet det hos dere? Er uke 39+3 

Anonymkode: 88bf5...01b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt murringer som kommer og går et par uker, hodet har festet seg og har sinnsykt nedpress. Har ofte kynnere i tillegg, men her er det ingen rier eller fødsel ennå. Har du lest om rier? For meg høres det ikke ut som du har det.

Anonymkode: fb905...93a

Skrevet

Rier er regelmessige (ihvertfall når en kontakter føden for å komme inn for å føde). Det kan være rier. Mange sier de kjenner rier i ryggen og hoftene mer enn magen. Men du gir ikke så mye info om mer enn at du kjenner murringer i korsryggen. Selv har jeg hatt murringer og menssmerter i både rygg og mage, sammen med kynnere igjennom hele svangerskapet og vært på føden å sjekket det to ganger. Men ikke tegn på modning da. Er 34 uker på vei nå, og kjenner til stadighet murringer i korsryggen og magen nå, men det er ikke rier fordi. Fordi de jeg kjenner er ikke regelmessige

Anonymkode: 40677...74d

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Rier er regelmessige (ihvertfall når en kontakter føden for å komme inn for å føde). Det kan være rier. Mange sier de kjenner rier i ryggen og hoftene mer enn magen. Men du gir ikke så mye info om mer enn at du kjenner murringer i korsryggen. Selv har jeg hatt murringer og menssmerter i både rygg og mage, sammen med kynnere igjennom hele svangerskapet og vært på føden å sjekket det to ganger. Men ikke tegn på modning da. Er 34 uker på vei nå, og kjenner til stadighet murringer i korsryggen og magen nå, men det er ikke rier fordi. Fordi de jeg kjenner er ikke regelmessige

Anonymkode: 40677...74d

Var nok falsk alarm her eller modning, gikk over i natt... Det var somtak i ryggen, men ingenting skjer :P

Skrevet

Hos meg gikk vannet først, uten rier. La meg til å sove og våknet av voldsomme «menssmerter». Tak i mage og korsrygg. Ingen tvil om at det var rier.

Anonymkode: dc9b5...ac2

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var nok falsk alarm her eller modning, gikk over i natt... Det var somtak i ryggen, men ingenting skjer :P

Tror du bare har hatt kynnere og vanlige smerter. 

Anonymkode: fb905...93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...