Gå til innhold

Ønske om en mann til

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heia..

Kordan skal man legge frem før kona at æ drømme om at æ å ho skal dele en anna mann? 
Synst det e vanskelig å skal komme inn på detta emnet da aldri har fått inntrykk av at ho ønske det og spesielt sia ho ikkje veit om mitt ønske om å prøve mæ på en stiv pikk. 

Anonymkode: 5ac0b...e11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare si det rett ut og respektere svaret. 

Anonymkode: 90cf8...6d4

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Heia..

Kordan skal man legge frem før kona at æ drømme om at æ å ho skal dele en anna mann? 
Synst det e vanskelig å skal komme inn på detta emnet da aldri har fått inntrykk av at ho ønske det og spesielt sia ho ikkje veit om mitt ønske om å prøve mæ på en stiv pikk. 

Anonymkode: 5ac0b...e11

Det kommer jo litt an på hvor mye åpenhet dere har rundt sex. Om det ikke er så åpent, ville jeg først og fremst prøve å snakke om andre, litt mer ufarlige temaer. Om hun responderer bra på det, kan du jo lufte det som en fantasi du har.

• Liker 1
Gjest anonymjente21
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe i mot om typen spurte meg om det :) Men hadde han derimot spurt om å ha med ei til jente, hell no, på hode og rævva ut med han for en goood stund :P Mitt tips er derfor å trå forsiktig, du kan prøve å hinte uten å spørre, da merker du fort hvor landet ligger :) 

Skrevet

Du skulle vært mannen min, jeg hadde vært med tvert :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...