AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 Heia.. Kordan skal man legge frem før kona at æ drømme om at æ å ho skal dele en anna mann? Synst det e vanskelig å skal komme inn på detta emnet da aldri har fått inntrykk av at ho ønske det og spesielt sia ho ikkje veit om mitt ønske om å prøve mæ på en stiv pikk. Anonymkode: 5ac0b...e11
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Du må bare si det rett ut og respektere svaret. Anonymkode: 90cf8...6d4
DonaldDuck Skrevet 17. januar 2018 #3 Skrevet 17. januar 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Heia.. Kordan skal man legge frem før kona at æ drømme om at æ å ho skal dele en anna mann? Synst det e vanskelig å skal komme inn på detta emnet da aldri har fått inntrykk av at ho ønske det og spesielt sia ho ikkje veit om mitt ønske om å prøve mæ på en stiv pikk. Anonymkode: 5ac0b...e11 Det kommer jo litt an på hvor mye åpenhet dere har rundt sex. Om det ikke er så åpent, ville jeg først og fremst prøve å snakke om andre, litt mer ufarlige temaer. Om hun responderer bra på det, kan du jo lufte det som en fantasi du har. 1
Gjest anonymjente21 Skrevet 17. januar 2018 #4 Skrevet 17. januar 2018 Jeg hadde ikke hatt noe i mot om typen spurte meg om det Men hadde han derimot spurt om å ha med ei til jente, hell no, på hode og rævva ut med han for en goood stund Mitt tips er derfor å trå forsiktig, du kan prøve å hinte uten å spørre, da merker du fort hvor landet ligger
Gravity Skrevet 17. januar 2018 #5 Skrevet 17. januar 2018 Du skulle vært mannen min, jeg hadde vært med tvert . 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå