AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 Jeg er en av de som ikke hadde sett bildene før i kveld, jeg synes ikke jeg har noe med å snoke i slike bilder som ikke er delt av fri vilje. Jeg hadde glemt hele saken før alt kom opp i media igjen, folk her inne osv sier bildene var så uskyldige. Jeg ble nysgjerrig på om de fortsatt var så tilgjengelige, gjorde ett enkelt søk. Gikk inn på første side og vips, der var dem. Orket ikke se mer enn de første som dukket opp der, regner med at resten lå der og. Hva gjør jeg? Finnes det et sted jeg kan rapportere siden? Skal jeg si fra til politiet eller hvordan funker dette? Anonymkode: e3f41...013
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 Hun gir seg når hver eneste nordmann har sett de.. Anonymkode: ba297...99e 6
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #3 Skrevet 16. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva gjør jeg? Finnes det et sted jeg kan rapportere siden? Skal jeg si fra til politiet eller hvordan funker dette? Anonymkode: e3f41...013 Nora Mørk har et eget team for å spore opp bildene. Har du sett dem på første googlesøk så vet de om bildene. Kanskje greiere at du ikke gjør noe som helst så du slipper å få et sint brev fra Nora Mørk hvor hun krever 150 000 kroner fra deg fordi du har sett bildene. Anonymkode: 5df1a...5cb 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nora Mørk har et eget team for å spore opp bildene. Har du sett dem på første googlesøk så vet de om bildene. Kanskje greiere at du ikke gjør noe som helst så du slipper å få et sint brev fra Nora Mørk hvor hun krever 150 000 kroner fra deg fordi du har sett bildene. Anonymkode: 5df1a...5cb Nei men alvorlig talt, da gjør ikke teamet en god jobb. Og jeg synes det er ille om jeg ikke kan bidra til å få de fjernet når jeg først fant de så lett. Anonymkode: e3f41...013
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #5 Skrevet 16. januar 2018 Er det ulovlig å se de på nettet? Eller er det ulovlig å laste de ned? Hva er loven egentlig? Anonymkode: a0b48...fce
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #6 Skrevet 16. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ulovlig å se de på nettet? Eller er det ulovlig å laste de ned? Hva er loven egentlig? Anonymkode: a0b48...fce Aner ikke, men uansett er det forjævelig at bildene hennes skal ligge så lett tilgjengelig uten hennes samtykke. Jeg kan ikke fatte at disse sidene ikke blir stengt, hvorfor gjør ikke politiet noe? Anonymkode: e3f41...013 1
WubWub Skrevet 16. januar 2018 #7 Skrevet 16. januar 2018 Syntes ikke de bildene var så ille jeg. Alle har vel sånne bilder av seg selv, vi lever jo tross alt i 2018. Dessuten er hun jo både vakker og innehaver en meget funksjonelt, sterk og bra kropp så hvorfor ikke ta noen skrytebilder? 1
Søtefløte Skrevet 16. januar 2018 #8 Skrevet 16. januar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en av de som ikke hadde sett bildene før i kveld, jeg synes ikke jeg har noe med å snoke i slike bilder som ikke er delt av fri vilje. Jeg hadde glemt hele saken før alt kom opp i media igjen, folk her inne osv sier bildene var så uskyldige. Jeg ble nysgjerrig på om de fortsatt var så tilgjengelige, gjorde ett enkelt søk. Gikk inn på første side og vips, der var dem. Orket ikke se mer enn de første som dukket opp der, regner med at resten lå der og. Hva gjør jeg? Finnes det et sted jeg kan rapportere siden? Skal jeg si fra til politiet eller hvordan funker dette? Anonymkode: e3f41...013 Når jeg googler Nora Mørk kommer det opp sportslige bilder og noen få fra intervjuer. Ingen nakenbilder, så det er rart at du fikk opp det ved vanlig google søk 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #9 Skrevet 16. januar 2018 3 minutter siden, Søtefløte skrev: Når jeg googler Nora Mørk kommer det opp sportslige bilder og noen få fra intervjuer. Ingen nakenbilder, så det er rart at du fikk opp det ved vanlig google søk Skrev ikke et vanlig Google søk, men et enkelt, altså var det ikke vanskelig å finne dem dessverre. Anonymkode: e3f41...013
Gjest ewzp0xo3hlgove Skrevet 16. januar 2018 #10 Skrevet 16. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke, men uansett er det forjævelig at bildene hennes skal ligge så lett tilgjengelig uten hennes samtykke. Jeg kan ikke fatte at disse sidene ikke blir stengt, hvorfor gjør ikke politiet noe? Anonymkode: e3f41...013 Det er bortimot umulig å få fjernet slike bilder ifra nettet...
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #11 Skrevet 16. januar 2018 6 minutter siden, WubWub skrev: Syntes ikke de bildene var så ille jeg. Alle har vel sånne bilder av seg selv, vi lever jo tross alt i 2018. Dessuten er hun jo både vakker og innehaver en meget funksjonelt, sterk og bra kropp så hvorfor ikke ta noen skrytebilder? Hun er i hvert fall et godt forbilde, og jeg synes det er flott at hun setter dette på agendaen. Håper hun kommer seg over dette, det er som du sier helt vanlig i 2018, og ingenting hun skal skamme seg over. Allikevel forstår jeg helt og fullt at hun vil ha disse bildene vekk fra nettet. Anonymkode: e3f41...013 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #12 Skrevet 16. januar 2018 9 minutter siden, Søtefløte skrev: Når jeg googler Nora Mørk kommer det opp sportslige bilder og noen få fra intervjuer. Ingen nakenbilder, så det er rart at du fikk opp det ved vanlig google søk Hvordan gjør man et «uvanlig googlesøk»? Det kan ihvertfall ikke jeg, og jeg fant bildene ved å søke på Google på den måten jeg gjør når jeg søker på hva som helst annet. Var ikke vanskelig å finne. Anonymkode: e16ae...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #13 Skrevet 16. januar 2018 Ingen som vet hvor man kan rapportere sidene? Anonymkode: e3f41...013
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #14 Skrevet 16. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrev ikke et vanlig Google søk, men et enkelt, altså var det ikke vanskelig å finne dem dessverre. Anonymkode: e3f41...013 alvoret er at det er onde mennesker som har stjålet bildene fra mobiltelefonen hennes. Det er meget ufint! Og dem burde få all bot som blir å komme. Anonymkode: 16d01...75d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #15 Skrevet 16. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: alvoret er at det er onde mennesker som har stjålet bildene fra mobiltelefonen hennes. Det er meget ufint! Og dem burde få all bot som blir å komme. Anonymkode: 16d01...75d Det er jeg helt enig med deg i, men bildene bør allikevel kunne fjernes fra nettet. Anonymkode: e3f41...013
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #16 Skrevet 17. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg helt enig med deg i, men bildene bør allikevel kunne fjernes fra nettet. Anonymkode: e3f41...013 Hvordan tror du det skal gå seg til? Stenger man en side popper 10 nye opp. Det er et dødfødt prosjekt Anonymkode: 1d51f...07d 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #17 Skrevet 17. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tror du det skal gå seg til? Stenger man en side popper 10 nye opp. Det er et dødfødt prosjekt Anonymkode: 1d51f...07d Jeg forstår det, men jeg blir så forbannet. Jeg føler virkelig med Nora, og hun har fått øynene mine opp for at dette faktisk er et stort problem, både for vanlige kvinner/menn og kjente. Siden hvor jeg gikk inn på var stappa av andre kjendiser, alt fra Hollywood skuespillere til andre idretts folk. Det er virkelig ikke ok, lavmål. Anonymkode: e3f41...013 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #18 Skrevet 17. januar 2018 Ikke for å unnskylde idioter som hacker eller lekker nakenbilder av noen altså: men hvordan kan noen være så forbanna idioter at de har nakenbilder av seg selv liggende å slenge på mobiltelefoner, datamaskiner eller andre elektroniske "duppeditter" da?? Ting kan bli stjålet eller hacket. Eller kanskje man mister mobiltelefonen sin, og Gud veit hvem som finner sakene da... Spesielt når man er littegrann kjent som for eksempel skuespiller, idrettsprofil eller musiker / sanger.... Anonymkode: a096c...2d2 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #19 Skrevet 17. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke for å unnskylde idioter som hacker eller lekker nakenbilder av noen altså: men hvordan kan noen være så forbanna idioter at de har nakenbilder av seg selv liggende å slenge på mobiltelefoner, datamaskiner eller andre elektroniske "duppeditter" da?? Ting kan bli stjålet eller hacket. Eller kanskje man mister mobiltelefonen sin, og Gud veit hvem som finner sakene da... Spesielt når man er littegrann kjent som for eksempel skuespiller, idrettsprofil eller musiker / sanger.... Anonymkode: a096c...2d2 Selvfølgelig er det uklokt, og jeg er sikker på at Nora ikke gjør det igjen. Men som du sier, det er ingen unnskyldning for å hacke en telefon eller dele bildene hennes videre. Anonymkode: e3f41...013 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #20 Skrevet 17. januar 2018 De bildene var vel ikke så ille? Hun burde bare være stolt... Anonymkode: 1f436...dd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå