Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får hele tiden høre den kommentaren. Er i 20 årene så det er ikke så gøy. Nå har jeg tenkt å gjøre drastiske tiltak. Hvordan kan man se eldre ut? Jeg har et rundt baby ansikt og lyseblondt hår. Tenkte å farge det litt mørkere for å se eldre ut. Hvilken hårfrisyre hjelper? Nå har jeg hår til brystene som ikke er oppklipt. Hvor mye oppklipt bør man klippe det når man har rundt ansikt?

Jeg skal sminke meg med mørk øyenskygge og eyeliner. Men det alene er ikke nok. Jeg skal ta botox i massetermuskel for å få mer ovalt ansikt. Noen som vet andre kosmetiske ting man kan gjøre? Jeg er lav i tillegg så det hjelper ikke på. Prøver gå med litt hæl men kan ikke det på jobb. Vil botox for å løfte øyenbrynene hjelpe? Jeg har strekøyenbryn som et lite barn. Vil ha mer buet slik som Fergie, bare ikke like ekstremt. 

Noen som har tips? Vil bli kvitt babyfjeset mitt.

Anonymkode: 614bc...089

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er misunnelig. Hvorfor skal du fikse så mye? Kvinner med ungdommelige ansikt er så utrolig vakre! 

Anonymkode: 57814...1f2

• Liker 4
Skrevet

Skjønner at det er kjedelig å få den kommentaren støtt og stadig. Da jeg var 22 år så trodde mange at jeg var 16 år. Ikke alltid like gøy. Men nå som jeg er 36, så tror mange jeg er i midten/slutten av 20 årene. Det er ikke så galt da. 

• Liker 1
Skrevet

Prøv deg frem med forskjellige stil. La venner hjelpe til. Spør en frisør om hva som kan hjelpe. Snakke med en som kan sminke om hva du kan gjøre der. Du er helt sikkert flott uansett tenker jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...