AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 Hva gjør man egentlig når man er ganske lei jobben sin og egentlig kunne tenkt seg å gå videre, men samtidig ønsker å bli gravid. Vi har prøvd i ca ni måneder og jeg aner ikke hvor lang tid det kommer til å ta. . Råd mottas med takk! Anonymkode: ef8bb...f65
Maleficenta Skrevet 16. januar 2018 #3 Skrevet 16. januar 2018 (endret) Hold ut og tenk at gresset ikke nødvendigvis er grønnere på andre siden jobbmessig. Endret 16. januar 2018 av Maleficenta 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 Hvorfor henger de to sammen...? Slutt i jobben om du ikke trives. Kan vel fortsatt bli gravid uavhengig om du har jobb...? Tror ikke noen noen gang har brukt arbeidsledig som prevansjonsmiddel 🤔 Anonymkode: 9f554...928
nordlending Skrevet 16. januar 2018 #5 Skrevet 16. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor henger de to sammen...? Slutt i jobben om du ikke trives. Kan vel fortsatt bli gravid uavhengig om du har jobb...? Tror ikke noen noen gang har brukt arbeidsledig som prevansjonsmiddel 🤔 Anonymkode: 9f554...928 Kan jo være greit å ha noe å leve av når man er ute i permisjon med ungen. 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #6 Skrevet 16. januar 2018 5 minutter siden, nordlending skrev: Kan jo være greit å ha noe å leve av når man er ute i permisjon med ungen. Ordet "Vi" blir brukt i innlegget, så går ut i fra at det er snakk om to stk, og at partner har jobb. Men joda, sjønner godt hva poenget er, men de er ikke sån direkte avhengige av hverandre. Trives du virkelig ikke i jobben... nei da er de jo bare å slutte da Anonymkode: 9f554...928
Maleficenta Skrevet 16. januar 2018 #7 Skrevet 16. januar 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor henger de to sammen...? Slutt i jobben om du ikke trives. Kan vel fortsatt bli gravid uavhengig om du har jobb...? Tror ikke noen noen gang har brukt arbeidsledig som prevansjonsmiddel 🤔 Anonymkode: 9f554...928 Er jo litt greit å tjene opp til å kunne få betalt svangerskapspermisjon da...
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #8 Skrevet 17. januar 2018 4 timer siden, Maleficenta skrev: Er jo litt greit å tjene opp til å kunne få betalt svangerskapspermisjon da... Som jeg skrev over, skjønner jo det da. Men sån i teorein så er svaret eneklt om en mistrives såpass i en jobb --> slutt. Er ikke akkurat kjekt å ha en jobb hvor en mistrives! Men ikke kjekt å utsette planer om barn heller. Anonymkode: 9f554...928
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #9 Skrevet 17. januar 2018 Fortsett å søke. Du vet ikke hvor lang tid det tar. Det er adskillig lettere å få ny jobb FØR du er synlig gravid enn etter. Det er fullt lovlig å bli gravid når som helst i et ansettelsesforhold. Om du blir gravid omtrent i det du har skrevet under på en ny kontrakt, så er det faktisk ikke krise. De som ansetter, vet at kvinner kan bli gravide, og at du er i din fulle rett til å bli det. Det går så fint så. Anonymkode: 170fe...540
Martheh Skrevet 18. januar 2018 #10 Skrevet 18. januar 2018 On 16.1.2018 at 10:28 PM, AnonymBruker said: Hva gjør man egentlig når man er ganske lei jobben sin og egentlig kunne tenkt seg å gå videre, men samtidig ønsker å bli gravid. Vi har prøvd i ca ni måneder og jeg aner ikke hvor lang tid det kommer til å ta. . Råd mottas med takk! Anonymkode: ef8bb...f65 Jeg var i samme situasjon som deg. Hatet jobben og ville bli gravid. For meg var det utenkelig å komme å fortelle ny sjef 4-5 etter at jeg hadde startet i ny jobb at jeg var gravid, så jeg holdt ut til permisjon. Søkte jobber i permisjonen og startet i ny jobb når den var ferdig 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå