Gå til innhold

Hva synes du om disse folka som kommer inn her og sier de kan spå og kjenne energi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja lurer på hva du synes om disse?

Tror du noe på dette her?

Spådommer og påstander om å kjenne energi. 

Anonymkode: 6be6d...34c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tull alt sammen! Enten tror de på det selv, og trenger sårt til folkeopplysning, ellers er de sjarlataner.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er litt rart at de ikke vil ha spørsmål fra anonymbrukere. For anonymbrukere har jo ikke en profil og har ikke lagt igjen opplysninger om hvem de er, hva de sliter med, i hvilken tråder de er aktive, hva slags tema som opptar dem som disse kan hente info fra.

• Liker 1
Skrevet

Ikke i hele tatt. De benytter seg av enkle mennesker, som tror på dette tullet

Anonymkode: 2d06d...dfd

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dødskjiipe da de ikke spår meg :sexy:

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er litt rart at de ikke vil ha spørsmål fra anonymbrukere. For anonymbrukere har jo ikke en profil og har ikke lagt igjen opplysninger om hvem de er, hva de sliter med, i hvilken tråder de er aktive, hva slags tema som opptar dem som disse kan hente info fra.

det er for å skille hvem som blir spådd i tråden da det innimellom kan bli vanskelig å skille de forskjellige ab-kodene 

Anonymkode: ada54...0c2

Skrevet

Har ikke hatt noe formening om de egentlig. Lese energier er fullt mulig men er nok ikke alle som tror at de kan det som egentlig har helt kål på det. 

Men ønsker de mye mer velkommen på forumet her som sprer hygge og omtenksomhet enn de kvinnehatende trollene som bare gulper galle her inne :)

Anonymkode: 23ec7...fd9

Skrevet

Har ikke noen mening om dem i den ene eller andre retningen.

Men syns det er fantastisk med disse som proklamerer at energier eller klarsynthet ikke fins og tror de har kartlagt alt som eksisterer i hele universet.

Anonymkode: f9413...6e0

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror på noen av dem, dvs. jeg tror noen av dem oppriktig tror de selv besitter disse evnene. Jeg tror derimot ikke på det.

• Liker 1
Skrevet

Det kan godt være at de kan det. Inne i hodet deres altså.

Anonymkode: dfa84...233

Gjest NotNaomi
Skrevet

Det fins garantert mennesker som er mye mer intuitive enn andre . Men jeg tror at en må se personen for å få rett inntrykk / fornemmelse .

Når noen har disse evnene og bruker kort eller kaffegrut , så er det bare et redskap som de " ser " hva deres egen intuisjon egentlig forteller en . Syns det er lett å forstå .

Men jeg tror , og har alltid trodd , at mennesker med disse evnene har så dyp forståelse for det , og respekt for det , at å sitte på Kg gjør de neppe :-) er vel bare noen som vil teste ut eller ha det gøy , så ok .

Mennesker med disse evnene tror jeg unngår " offentligheten " . De " jobber " mer på bakkeplan .

Alt annet er stort sett bare tull og underholdning for de som har sansen for det :-)

Skrevet

Synes at de som velger og vraker i allefall kan si ifra på en hyggelig måte og ikke bare la folk vente på svar en hel kveld. Wr jo mange de velger å gi faen i. Sikkert bare piss uansett men.

Anonymkode: d3051...d97

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

det er for å skille hvem som blir spådd i tråden da det innimellom kan bli vanskelig å skille de forskjellige ab-kodene 

En som er synsk må da kunne skille mellom folk. 

Anonymkode: af909...adc

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En som er synsk må da kunne skille mellom folk. 

På et forum? Tror du stiller altfor høye krav dersom du mener det seriøst. 

Det er forskjell på å kjenne på energiene til en person man skille fra en annen med et brukernavn og flere som bare blir til en eneste grøt av AnonymBruker:xxx... 

Jeg tror noen kan føle energier og spå, men jeg tror som NotNaomi at de som kan det neppe sitter på KG og leker seg med det. 

Og da kan de ikke skille mellom de forskjellige AB'ene heller. 

Jeg driver og spår selv, men jeg er ikke synsk. Jeg kan legge kort og "føle på energiene", men det er slitsomt å holde ab-koder fra hverandre i en tråd fordi det er så mange som hiver seg på og vil bli spådd. Det tar tid og når man da sitter på KG for å øve eller koble ut eller leke eller hva de nå gjør, så blir det for mye styr å holde ene ab'n fra en annen. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

På et forum? Tror du stiller altfor høye krav dersom du mener det seriøst. 

Det er forskjell på å kjenne på energiene til en person man skille fra en annen med et brukernavn og flere som bare blir til en eneste grøt av AnonymBruker:xxx... 

Jeg tror noen kan føle energier og spå, men jeg tror som NotNaomi at de som kan det neppe sitter på KG og leker seg med det. 

Og da kan de ikke skille mellom de forskjellige AB'ene heller. 

Jeg driver og spår selv, men jeg er ikke synsk. Jeg kan legge kort og "føle på energiene", men det er slitsomt å holde ab-koder fra hverandre i en tråd fordi det er så mange som hiver seg på og vil bli spådd. Det tar tid og når man da sitter på KG for å øve eller koble ut eller leke eller hva de nå gjør, så blir det for mye styr å holde ene ab'n fra en annen. 

åja  :rolleyes:  så seriøst skal man ta de. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

åja  :rolleyes:  så seriøst skal man ta de. 

Ja, har du blitt spådd av noen her inne som har hatt rett? Det har jeg til gode i hvert fall. 

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Uskyldig morro

Skrevet

Jeg syntes det er uetisk, uansvarlig og hjerteløst. Det finnes faktisk mennesker i livskrise eller sorg som tar til seg disse spådommene. Å lure lidende mennesker har jeg aldri likt

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...