Gjest N-Nøff Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 Mon tro om det gjelder flere Narvesenkiosker eller om de ansatte på Narvesen her er Norgesmestere i drittsekkoppførsel..?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 Det blir som å svare på "hva synes du om butikken". Narvesen er jo på hvert gatehjørne, sier seg selv at dette vil variere kraftig. Anonymkode: 77a11...249 5
Gjest N-Nøff Skrevet 16. januar 2018 #5 Skrevet 16. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir som å svare på "hva synes du om butikken". Narvesen er jo på hvert gatehjørne, sier seg selv at dette vil variere kraftig. Anonymkode: 77a11...249 Det er alltid et gjennomsnitt!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #6 Skrevet 16. januar 2018 1 minutt siden, Neinøff said: Det er alltid et gjennomsnitt! Og det gjennomsnittet vil jeg si er helt gjennomsnittlig. Anonymkode: 77a11...249 2
Hjertefisk Skrevet 16. januar 2018 #7 Skrevet 16. januar 2018 Aldri hatt noe problem med noen slags kiosk jeg har vært innom. min erfaring er at om man er snill og hyggelig så vil man bli møtt med samme holdning. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #9 Skrevet 16. januar 2018 1 time siden, Neinøff skrev: Det er alltid et gjennomsnitt! Men det gjennomsnittet gjelder for alle butikker i Norge, ev alle kiosker. Du vil aldri klare å finne et gjennomsnitt for akkurat Narvesen ved å spørre på denne måten. Anonymkode: af38c...9e5
BeautyBox Skrevet 16. januar 2018 #11 Skrevet 16. januar 2018 Tror det varierer. Kan ikke si noe på servicen i seg selv da jeg igrunn ikke har noe negative erfaringer sånn sett. Forutenom det skulle jeg kanskje ønske folka på Narvesen kunne gjort noe da en fyr drev og truet med å drepe meg da jeg var der en lørdags natt.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #12 Skrevet 16. januar 2018 jeg var innom kiosken idag og spurte den ansatte om å låne lighter da jeg hadde glemt den hjemme, hvor da en daglig leder blandet seg inn når jeg var på vei ut av kiosken, måten jeg reagerte på var nok ikke den beste,men jeg ble provosert av hvor kranglete og nedlatende hun var, hun lo av meg,gjorde narr av meg og kom med endel spydige kommentarer. Anonymkode: 54c9d...5e1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #13 Skrevet 16. januar 2018 1 time siden, Hypnosee skrev: Aldri hatt noe problem med noen slags kiosk jeg har vært innom. min erfaring er at om man er snill og hyggelig så vil man bli møtt med samme holdning. Det er veldig naivt. Mennesker som arbeider i kiosk er som alle andre mennesker. Noen av de kan være ganske ufyselige. Anonymkode: 344f0...53d
Salka Skrevet 16. januar 2018 #14 Skrevet 16. januar 2018 Har aldri opplevd noe negativt på Narvesen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå