AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 På utkikk etter ny strømleverandør og klar over at det er diverse nettsider jeg kan søke etter billigste strømselskap, men det er en jungel av selskaper, diverse typer strøm avtaler, betingelser, og jeg syns det er vanskelig å sammenligne, samt jeg leser at mange strømselskaper har en "lokkepris" til begynne med og som så skrus opp og da hjelper det jo ikke at de var billigst i utgangspunktet. Så jeg vil gjerne høre hvilken strømleverandør du har/har hatt og om du er fornøyd, i tilfelle hvorfor / hvorfor ikke og om du anbefaler de eller ikke. Vil selvfølgelig gjerne ha noen som er konkurransedyktig på pris men trenger ikke være blant de aller billigste. Betaler heller litt ekstra for ikke å bli svindlet og ha et selskap som tar kundeservice på alvor. Setter pris på tips, både på gode selskaper og hvem man skal styre unna. Spesifiser gjerne hvilken avtale om du anbefaler et selskap. Anonymkode: 3ba75...fb5
stan Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Jeg googlet og fant www.elskling.no. Siden jeg ikke husker hvor mye strøm vi bruker, brukte jeg bare anslaget som websiden kom med. Jeg fant ut at jeg kan spare ca 14 kr i måneden om jeg skifter. Hvis alle tallene stemmer. Så neste gang jeg får strømregning kommer jeg til å sjekke detaljene litt nøyere. Prøv du og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå