AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #41 Skrevet 4. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det ansiktet kvalifiserer til 4 av 10, lurer jeg på hva du synes folk flest kvalifiserer til .... Anonymkode: 4e285...0b7 5/10 selvfølgelig. Har du ikke hatt matematikk i skolen? Normalfordeling, og gjennomsnitt og slikt skulle du ha lært om der. Anonymkode: f179b...89e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #42 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, Dkgut38 skrev: Synd du ikke har mødt ham der Liker. Men dette er jo også op til hva du selv er komfortabel med , jeg for min del tenner på jenter med Veldig mye 😍🙈 bare ærlig Er ikke komfortabel med å la håret gro fritt. Og det hadde jeg neppe vært selv om jeg hadde funnet en mann som elsket hårveksten min aldri så mye. Men skjønner ikke helt greia med at det tar så mye tid med det hårløse skjønnhetsidealet. Jeg føler som sagt at jeg har mer hår enn snittet av nordiske kvinner, men det er da likevel ikke SÅ mange minuttene i løpet av uka som går med til hårfjerning. Anonymkode: 4e285...0b7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #43 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 5/10 selvfølgelig. Har du ikke hatt matematikk i skolen? Normalfordeling, og gjennomsnitt og slikt skulle du ha lært om der. Anonymkode: f179b...89e Hun var da ihvertfall penere enn de fleste "vanlige folk"... Anonymkode: 4e285...0b7
Gjest Dkgut38 Skrevet 4. mars 2018 #44 Skrevet 4. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ikke komfortabel med å la håret gro fritt. Og det hadde jeg neppe vært selv om jeg hadde funnet en mann som elsket hårveksten min aldri så mye. Men skjønner ikke helt greia med at det tar så mye tid med det hårløse skjønnhetsidealet. Jeg føler som sagt at jeg har mer hår enn snittet av nordiske kvinner, men det er da likevel ikke SÅ mange minuttene i løpet av uka som går med til hårfjerning. Anonymkode: 4e285...0b7 Sjønner og jeg for min del vil likt finde hun der tør og kan like ha meste parten , men ja ser jo det kommer bli svært 😌🤷♂️
Gjest Dkgut38 Skrevet 4. mars 2018 #45 Skrevet 4. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke komfortabel med å la håret gro fritt. Og det hadde jeg neppe vært selv om jeg hadde funnet en mann som elsket hårveksten min aldri så mye. Men skjønner ikke helt greia med at det tar så mye tid med det hårløse skjønnhetsidealet. Jeg føler som sagt at jeg har mer hår enn snittet av nordiske kvinner, men det er da likevel ikke SÅ mange minuttene i løpet av uka som går med til hårfjerning. Anonymkode: 4e285...0b7 Skulle uansett gerne mødt hun der har mye mere end vanligt 😘
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #46 Skrevet 4. mars 2018 Tror faktigst det er blitt så normalt at damer shaver seg, at menn løper fort avgårde om ei dame er hårete. Anonymkode: ae71a...aaf
Gjest Dkgut38 Skrevet 5. mars 2018 #48 Skrevet 5. mars 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Nysgjerrig jeg og. Er jo vant til at menn ikke er så fan av mye hår på damer. Og har selv hatt komplekser pga litt mer enn gjennomsnittlig hårvekst. Som jeg IKKE lar gro fritt. Men jeg har ihvertfall kjønnshår mesteparten av tiden. Anonymkode: 4e285...0b7 Så synd jeg ikke fik snakket pm med deg 😲😊
Gjest Dkgut38 Skrevet 5. mars 2018 #49 Skrevet 5. mars 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror faktigst det er blitt så normalt at damer shaver seg, at menn løper fort avgårde om ei dame er hårete. Anonymkode: ae71a...aaf Hellere motsat her , men ser jo alle desværre shaver , ihvertfall de jeg har mødt 🤷♂️😖
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #50 Skrevet 5. mars 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun var da ihvertfall penere enn de fleste "vanlige folk"... Anonymkode: 4e285...0b7 Nei det er hun ikke. Anonymkode: f179b...89e
Skriblerinna Skrevet 15. mars 2018 #52 Skrevet 15. mars 2018 Hårete jente her 🙋🏼 Dvs. jeg har ikke mer hårvekst enn andre, men jeg prøver å fri meg fra hysteriet rundt hår. Liker godt å ha hår i skrittet og under armene. Leggene barberer jeg en gang iblant hvis jeg skal gå med sommerkjole f eks. Men målet er å komme over skammen der også. Noen menn syns nok jeg er rar, men de jeg har hatt sex med har ikke hatt noe imot dette. Men så ligger jeg ikke med hvem som helst heller da 2
KuMannen Skrevet 15. mars 2018 #53 Skrevet 15. mars 2018 På 16.01.2018 den 19.03, AnonymBruker skrev: ... er ikke akkurat "in" for tiden. Mange har et nesten hysterisk forhold til hår, og urealistisk bilde av hvor mye hår kvinner egentlig har. Det er nok flere kvinner enn mange tror som fra naturens side er langt mer hårete enn hva mange som anser som "normalt" ... Til dere menn, hvordan hadde dere reagert om det viste seg at dama var langt mer hårete enn dere trodde? Er det greit så lenge hun holder håret i sjakk, eller bør det helst ikke vokse hår der? Hvordan hadde dere reagert om dere fikk vita at dama f.eks vokset ansiktet eller brystet? Vet dere i det hele tatt hvor mye hår dama hadde hatt om hun lot det vokse fritt? Er hårvekst verre enn andre "skavanker"? Anonymkode: 4e285...0b7 Hår og bart er turn off hos en dame ! Jeg skjønner ikke hvorfor Therese Johaug kjørte full bart en stund etter hun ble tatt for doping . Jævla ekkelt .
siwhel Skrevet 15. mars 2018 #54 Skrevet 15. mars 2018 27 minutter siden, Skriblerinna skrev: Hårete jente her 🙋🏼 Dvs. jeg har ikke mer hårvekst enn andre, men jeg prøver å fri meg fra hysteriet rundt hår. Liker godt å ha hår i skrittet og under armene. Leggene barberer jeg en gang iblant hvis jeg skal gå med sommerkjole f eks. Men målet er å komme over skammen der også. Noen menn syns nok jeg er rar, men de jeg har hatt sex med har ikke hatt noe imot dette. Men så ligger jeg ikke med hvem som helst heller da Du bestemmer selv hva du vil gjøre. 👍stå på!! Har vært altfor stort fokus på at man skal være slik og slik 2
Skriblerinna Skrevet 15. mars 2018 #55 Skrevet 15. mars 2018 1 time siden, siwhel skrev: Du bestemmer selv hva du vil gjøre. 👍stå på!! Har vært altfor stort fokus på at man skal være slik og slik Helt enig! 😊
Gjest Dkgut38 Skrevet 15. mars 2018 #56 Skrevet 15. mars 2018 1 time siden, Skriblerinna skrev: Hårete jente her 🙋🏼 Dvs. jeg har ikke mer hårvekst enn andre, men jeg prøver å fri meg fra hysteriet rundt hår. Liker godt å ha hår i skrittet og under armene. Leggene barberer jeg en gang iblant hvis jeg skal gå med sommerkjole f eks. Men målet er å komme over skammen der også. Noen menn syns nok jeg er rar, men de jeg har hatt sex med har ikke hatt noe imot dette. Men så ligger jeg ikke med hvem som helst heller da Veldig godt at høre og skulle vært stolt haft en slik kæreste , elsker naturlige og hårete jenter 👍
Clark28 Skrevet 15. mars 2018 #57 Skrevet 15. mars 2018 Litt hår er ok, men under armene er utrolig turn off
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå