AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #22 Skrevet 4. mars 2018 På 16.1.2018 den 19.35, AnonymBruker skrev: Bryr meg ikke om en kvinne har mye hår på kroppen, så lenge hun har lyst å knulle.. Anonymkode: bc974...88e Snakker om desperat fyr... Anonymkode: f179b...89e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #23 Skrevet 4. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hårete damer Anonymkode: 95424...50e Dette her er så utrolig barnslig, overfladisk, og kvinnenedtrykkende. Det blir som at vi damer plutselig skulle bestemme oss for at noe som ALLE menn har fra naturens side er ekkelt og at det må fjernes for at vi i det hele tatt skal vurdere å ligge med dem. Hvorfor har menn brystvorter? Få dem av! fysj så styggt og feminint. Lange fyldige øyenvipper er også feminint, napp dem ut! Ser at mange damer også skriver at de fortrekker å være glattbarbert, det er jo greit det, folk må få gjøre som de vil. Men mest sannsynlig så fortrekker de å barbere seg fordi de er ukomfortable med å gå rundt med noe som de vet at de fleste menn synes er styggt. De barberer seg ikke fordi det er så sykt bra og deilig for dem selv, men fordi det av en eller annen grunn er bedre for andre. Barbering er slitsomt, tar tid, koster penger, klør, stikker, svir, kan gi infeksjoner, inngrodde hår og arr, gjør deg mer mottakelig for sykdom mm. Men på den positive siden så synes menn at det er mer feminint å ikke ha hår, så da får vi vel bare kvitte oss med det. Et nakent kjønnsorgan er ikke feminint men pre-pubertalt/infantilt. Her er forøvrig et bilde av en svensk modell som har blitt mobbet og truet på internett etter at hun lot være å barbere leggene sine for en reklame kampanje for adidas Disse leggene er ikke ekstremt hårete. De fleste kvinner ville sett slik ut om de ikke barberte seg på en god stund. Anonymkode: 14bdf...53e 8
Gjest Dkgut38 Skrevet 4. mars 2018 #24 Skrevet 4. mars 2018 Så glad nogen forstår os få menn som Liker dette og alle jenter har rett til velge selv jo
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #25 Skrevet 4. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette her er så utrolig barnslig, overfladisk, og kvinnenedtrykkende. Det blir som at vi damer plutselig skulle bestemme oss for at noe som ALLE menn har fra naturens side er ekkelt og at det må fjernes for at vi i det hele tatt skal vurdere å ligge med dem. Hvorfor har menn brystvorter? Få dem av! fysj så styggt og feminint. Lange fyldige øyenvipper er også feminint, napp dem ut! Ser at mange damer også skriver at de fortrekker å være glattbarbert, det er jo greit det, folk må få gjøre som de vil. Men mest sannsynlig så fortrekker de å barbere seg fordi de er ukomfortable med å gå rundt med noe som de vet at de fleste menn synes er styggt. De barberer seg ikke fordi det er så sykt bra og deilig for dem selv, men fordi det av en eller annen grunn er bedre for andre. Barbering er slitsomt, tar tid, koster penger, klør, stikker, svir, kan gi infeksjoner, inngrodde hår og arr, gjør deg mer mottakelig for sykdom mm. Men på den positive siden så synes menn at det er mer feminint å ikke ha hår, så da får vi vel bare kvitte oss med det. Et nakent kjønnsorgan er ikke feminint men pre-pubertalt/infantilt. Her er forøvrig et bilde av en svensk modell som har blitt mobbet og truet på internett etter at hun lot være å barbere leggene sine for en reklame kampanje for adidas Disse leggene er ikke ekstremt hårete. De fleste kvinner ville sett slik ut om de ikke barberte seg på en god stund. Anonymkode: 14bdf...53e Truet faktisk. Folk er gale ... Anonymkode: 4e285...0b7 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #26 Skrevet 4. mars 2018 1 time siden, Dkgut38 skrev: Så glad nogen forstår os få menn som Liker dette og alle jenter har rett til velge selv jo Dkgut38, foretrekker du gjennomsnittlig naturlig hårvekst, eller er det "jo mer jo bedre" som gjelder? Anonymkode: 4e285...0b7
Gjest Dkgut38 Skrevet 4. mars 2018 #27 Skrevet 4. mars 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dkgut38, foretrekker du gjennomsnittlig naturlig hårvekst, eller er det "jo mer jo bedre" som gjelder? Anonymkode: 4e285...0b7 Mmm nok jo mere jo bedre , men alt fra vanlig å , tror nok det er litt med kemi også 👍 tenker er vel mange der reagere , men slikt er det bare 😌 Endret 4. mars 2018 av Dkgut38
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #28 Skrevet 4. mars 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Truet faktisk. Folk er gale ... Anonymkode: 4e285...0b7 Ja, og hun er ikke den eneste. Finnes flere pene jenter på instagram som er over snittet hårete og har sluttet å barbere seg. De har sluttet fordi det tar enormt mye tid og fordi de vil ha mer fokus på den ukulturen Det er at damer ikke ansees som attraktive dersom de ikke forandrer utseende sitt bort i fra det som er naturlig. Disse jente får utrolig mye hat på sosiale medier, det er helt utrolig hvor provosert mange menn blir av at damer ikke er så gira på støtte opp rundt deres skjønnhetsidealer. Det har jeg sett her inne på KG også Anonymkode: 14bdf...53e 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #29 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, og hun er ikke den eneste. Finnes flere pene jenter på instagram som er over snittet hårete og har sluttet å barbere seg. De har sluttet fordi det tar enormt mye tid og fordi de vil ha mer fokus på den ukulturen Det er at damer ikke ansees som attraktive dersom de ikke forandrer utseende sitt bort i fra det som er naturlig. Disse jente får utrolig mye hat på sosiale medier, det er helt utrolig hvor provosert mange menn blir av at damer ikke er så gira på støtte opp rundt deres skjønnhetsidealer. Det har jeg sett her inne på KG også Anonymkode: 14bdf...53e Fuck dem Anonymkode: e15c7...8b5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #30 Skrevet 4. mars 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og hun er ikke den eneste. Finnes flere pene jenter på instagram som er over snittet hårete og har sluttet å barbere seg. Hun er jo ikke pen. Det ansiktet kvalifiserer kanskje til en lav 4/10, og resten er til å spy av. Anonymkode: f179b...89e
Occulta Skrevet 4. mars 2018 #31 Skrevet 4. mars 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er jo ikke pen. Det ansiktet kvalifiserer kanskje til en lav 4/10, og resten er til å spy av. Anonymkode: f179b...89e Iom at hun er modell så er hun ansett for å være pen jo. Du derimot er avskyelig 2
Gjest Dkgut38 Skrevet 4. mars 2018 #32 Skrevet 4. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dkgut38, foretrekker du gjennomsnittlig naturlig hårvekst, eller er det "jo mer jo bedre" som gjelder? Anonymkode: 4e285...0b7 Hvorfor lurte du 😅... nysjerrig jeg bare
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #33 Skrevet 4. mars 2018 1 time siden, Occulta skrev: Iom at hun er modell så er hun ansett for å være pen jo. Tror du har missforstått noe rimelig fundamentalt her. Anonymkode: f179b...89e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #34 Skrevet 4. mars 2018 3 timer siden, Dkgut38 skrev: Mmm nok jo mere jo bedre , men alt fra vanlig å , tror nok det er litt med kemi også 👍 tenker er vel mange der reagere , men slikt er det bare 😌 Hva med hår i ansiktet? Synes du ingen kvinner bør fjerne noe som helst hår, samme hvor mye det er? Anonymkode: 4e285...0b7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #35 Skrevet 4. mars 2018 1 time siden, Dkgut38 skrev: Hvorfor lurte du 😅... nysjerrig jeg bare Nysgjerrig jeg og. Er jo vant til at menn ikke er så fan av mye hår på damer. Og har selv hatt komplekser pga litt mer enn gjennomsnittlig hårvekst. Som jeg IKKE lar gro fritt. Men jeg har ihvertfall kjønnshår mesteparten av tiden. Anonymkode: 4e285...0b7
Gjest Dkgut38 Skrevet 4. mars 2018 #36 Skrevet 4. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med hår i ansiktet? Synes du ingen kvinner bør fjerne noe som helst hår, samme hvor mye det er? Anonymkode: 4e285...0b7 Tror ikke jeg vil svare på det her 😂😱 synd jeg ikke kan sende deg og svare men synes en jente skal få bestemme selv hva hun er komfortabel med !
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #37 Skrevet 4. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er jo ikke pen. Det ansiktet kvalifiserer kanskje til en lav 4/10, og resten er til å spy av. Anonymkode: f179b...89e Hvis det ansiktet kvalifiserer til 4 av 10, lurer jeg på hva du synes folk flest kvalifiserer til .... Anonymkode: 4e285...0b7 2
Gjest Dkgut38 Skrevet 4. mars 2018 #38 Skrevet 4. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nysgjerrig jeg og. Er jo vant til at menn ikke er så fan av mye hår på damer. Og har selv hatt komplekser pga litt mer enn gjennomsnittlig hårvekst. Som jeg IKKE lar gro fritt. Men jeg har ihvertfall kjønnshår mesteparten av tiden. Anonymkode: 4e285...0b7 Synd du ikke har mødt ham der Liker. Men dette er jo også op til hva du selv er komfortabel med , jeg for min del tenner på jenter med Veldig mye 😍🙈 bare ærlig
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #39 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, Dkgut38 skrev: Tror ikke jeg vil svare på det her 😂😱 synd jeg ikke kan sende deg og svare men synes en jente skal få bestemme selv hva hun er komfortabel med ! Selvsagt skal hun selv bestemme. Men ville du ha blitt skuffet om dama di barberte seg? Anonymkode: 4e285...0b7
Gjest Dkgut38 Skrevet 4. mars 2018 #40 Skrevet 4. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvsagt skal hun selv bestemme. Men ville du ha blitt skuffet om dama di barberte seg? Anonymkode: 4e285...0b7 Skuffet ja , men igen man må jo snakker sammen i et forhold og få til løsning på ting sammen da , ikke bare ene krever ting 😌
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå