AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 daytrading, kjempemoro Anonymkode: b2ed3...364
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #5 Skrevet 16. januar 2018 selge brukte dametruser... har jeg hørt... men vet ikke om det kan regnes som en hobby. kan jo bli en kreativitet i det om du er mann. åpne safer... så det ble gjort i dag... easy peasy når en vet hvordan. det gjorde ikke jeg og betalte 3000. ha overnattinger av turister hjemme (google det) Hundebarnehage Hm. tror de vanligste hobbyene er mest "for fun". Det ligger vel i ordet hobby egentlig, Beklager snodig svar. Kom ikke på noe som noen lager i håndarbeid og slik, som jeg syns virker som folk vil kjøpe. kanskje unik julepynt i veldig god kvalitet. Det er jo en tid da folk kjøper mye. Anonymkode: 4872c...07d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #7 Skrevet 16. januar 2018 Da må du nok gjøre hobbyen din om til en fulltidsjobb om du skal ha noen sjanse til å tjene gode penger på det, med mindre du har et eksepsjonelt talent innen noe. Lære bort et instrument om du kan det, lage smykker eller andre ting for hånd og selge på marked eller på nett, fotografere, bli leid inn som dekoratør eller noe lignende.. Men du må jo ha noe du kan og er flink til, ellers gidder ikke folk bruke penger på produktet ditt. Anonymkode: f6cfc...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå