AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 Hei! Jeg trenger litt råd Jeg ventet mensen på torsdag 11/01. Den er enda ikke kommet, men jeg har hatt brun utflod siden lørdags kveld. Det har vært 2 ganger hvor det har vært liiiitt blod på tampongen, men ellers ingen ting. Jeg tok en graviditetstest i dag på morgenen (clearblue), å der kom det med en gang en svaaak strek. Er det noen som har noe erfaring med dette, som vet om det kan være en skyggestrek eller om den mest sannsynlig er positiv? På pakkningsvedlegget til testen står det at så lenge det er en strek, uansett hvor svak eller sterk i farge den er så betyr det at den er positiv. Men blir veldig usikker når streken er så svak! Som sagt så kom streken omtrent med en gang, lenge før tiden på testen hadde gått ut. Blir veldig glad for svar! :D Anonymkode: 70115...c7f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 Det er ikke teststreken du tenker på? Det er altså to streker men den ene er svak? I så fall er det godt mulig den er positiv, ville ha ventet et par dager, om mensen fortsatt ikke er kommet ville jeg ha testet på nytt, mulig hormonnivået ditt er litt høyere da. Evt. fått en blodprøve hos legen. Men som du selv sier streken skal ikke dukke opp dersom du ikke er gravid. Anonymkode: 5ec46...c3b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #3 Skrevet 16. januar 2018 Ja, det er to streker og den ene er veldig svak Den så lyyyyse blå ut rett etter at jeg hadde tatt den, men nå ser den mest grå ut Vanskelig... Jeg har en test igjen som jeg tenker jeg skal ta i morgen tidlig så får jeg se om det er noe forskjell fra den jeg tok i dag:) Er jo ganske mange dager over ikm, så tenker jo at streken burde ha være mye sterkere i fargen Anonymkode: 70115...c7f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det er to streker og den ene er veldig svak Den så lyyyyse blå ut rett etter at jeg hadde tatt den, men nå ser den mest grå ut Vanskelig... Jeg har en test igjen som jeg tenker jeg skal ta i morgen tidlig så får jeg se om det er noe forskjell fra den jeg tok i dag:) Er jo ganske mange dager over ikm, så tenker jo at streken burde ha være mye sterkere i fargen Anonymkode: 70115...c7f Lettere å vurdere om du sender bilde💜 Anonymkode: a83a1...08e
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #5 Skrevet 16. januar 2018 Er det en strek du ser uten å myse, tvile på om det er synsbedrag eller be fem andre om de også ser om der er noe, så er du gravid. Grattis! Anonymkode: 986ac...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå