AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 Jeg er i praksis i en yrkesrettet utdanning (ikke helse). Jeg følte at det gikk veldig bra i starten, jeg ble godt likt og mestret oppgavene fint. Nå er det knappe 3 uker igjen til sluttevalueringen, og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å stryke... Problemet mitt er at jeg ikke har noe praktisk erfaring fra før (og det er heller ikke et krav for å komme inn på studiet), så alt jeg kan har jeg lært fra bøker. Jeg har gode karakterer fra skolen, men jeg kjenner at selvtilliten svikter når veilederen spør meg direkte spørsmål, og jeg blir bare sittende og stotre som en idiot, selv om jeg egentlig vet svaret. Han presser meg på det jeg er svakest på og nå har jeg bare lyst til å gi opp... Jeg tenker å ta meg en relevant sommerjobb for å få mer erfaring, men hvordan finner jeg motivasjonen til å fullføre disse tre ukene? Jeg MÅ jo bare prøve å prestere best mulig, men motivasjonen er lik 0 og jeg har vondt i magen hver dag. Drømmen var å få jobb på denne arbeidsplassen, men jeg vil ikke søke dersom denne veilederen ikke synes jeg er bra nok (selv om han mot formodning godkjenner meg) Noen som har tips? Anonymkode: 0bb14...fbd
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 Overse han, tenk at han skal ikke få ødelegge utdannelsen din og målet ditt. Tenk forbi han og de tre ukene. Det er 3 uker av livet ditt, ikke la han ødelegge for dette. Du klarer dette, du er kjempe flink og fortsett å vær målbevist. Anonymkode: b8c40...71f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå