Gå til innhold

Ringer!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lillegull
Skrevet

Vet at kjæresten min har tenkt å fri til meg på bursdagen min (moren hans forsnakket seg desverre...),

men er det noen her som har noen gode tips til hvordan jeg kan hinte litt om hvilke ringer jeg liker?? Er litt engstelig der, siden vi har ganske så ulik smak.. Har funnet noen kjmpefine på gullfunn, hvor de også har salg nå (PERFEKT!), men vet liksom ikke hvordan jeg skal lure han til å kjøpe akkurat de når jeg liksom ikke skal vite noe??

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Unnskyld meg, men snakker om å ikke stole på den man liksom skal gifte seg med.

Hvorfor skal du få den ringen du vil ha? hvorfor skal ikke han kunne kjøpe den ringen han har lyst å gi deg? Er din smak viktigere enn hans?

beklager, men syns det er utrolig smålig.

Skrevet

Kanskje han ikke har tenkt til å fri med ring, men har tenkt at dere skal finne dem i fellesskap senere? S

ånn har vi gjort det. Fikk en nydelig enstens diamantring av kjæresten min da han fridde, så skal vi sammen finne glatte ringer nå i etterkant :)

Skrevet

Vet ikke hvor lenge det er til bursdagen din og hvor lang tid du har på deg, men du kan jo hinte litt om hva slags ringer du liker? Kanskje noen dere kjenner har forlovet eller giftet seg, slik at du kan komme med en kommentar om ringene deres?

Jeg har vært forlovet en gang før, og lenge før det var aktuelt å gifte seg med ham jeg er gift med nå, snakket jeg med han om at jeg gjerne ville hatt en helt annerledes ring ".. hvis det skulle bli aktuelt å forlove seg igjen..". - Og det fikk jeg: verdens fineste ring var det! Vi har også gjort sånn som Huldra: jeg fikk diamantring da han fridde, og så fant vi gifteringer sammen etterpå.

Og uansett hvordan ringen din kommer til å se ut, vil det alltid være ringen fram ham du bestemte deg for å leve resten av livet sammen med. - Og det er jo fint i seg selv, uansett hvordan ringen ser ut :-)

Lykke til!

Skrevet

da vi forlovet oss hadde han ikke ring der og da. vi kjøpte ringene sammen dagen etter.syns dette var en grei ordning. men selve frieriet var jo ikke planlagt heller da. syns ikke du skal hinte noe særlig, jeg hadde vertfall blitt kjempeglad om jeg ikke visste noe. en ring er jo fin uansett.... :)

Skrevet

Samboeren min fridde uten ring, det er fordi han på forhånd visste at jeg gjerne ville være med å velge ring selv. Jeg skal tross alt bære den resten av livet, jeg vil gjerne være med å velge.

Skrevet

Vi hadde ikke ringer da vi forlovet oss, så vi kunne gå i ro og mak senere og bestemme oss sammen.

Jeg vil anbefale hinting, f.eks av typen: "Den ringen er kjempestygg" :-) Det viktigste er jo ikke at du får akkurat den ringen du ville valgt selv, men at du kan virkelig like ringen. Jeg er IKKE enig i at du er smålig - dette er jo en ring du skal være stolt av og bruke resten av livet.

Lykke til!

Skrevet

Dra han med i noen butikkvinduer og pek på de du synes er fine, og de du synes er stygge. Jeg synes ikke det er smålig "å ikke stole på hans smak". Cluet er at man ofte har litt ulik formening om hva som er fint, og da er det jo viktig å finne de alternativene som begge liker. Tenk så lei seg han hadde blitt hvis han merket at ringen ikke falt helt i smak hos deg. Lykke til!

Skrevet
Dra han med i noen butikkvinduer og pek på de du synes er fine' date=' og de du synes er stygge. Jeg synes ikke det er smålig "å ikke stole på hans smak". Cluet er at man ofte har litt ulik formening om hva som er fint, og da er det jo viktig å finne de alternativene som begge liker. Tenk så lei seg han hadde blitt hvis han merket at ringen ikke falt helt i smak hos deg. Lykke til![/quote']

Enig i dette. Jeg hintet litt om hvilke ringer jeg likte lenge før han fridde. Jeg syntes det var skikkelig romantisk at han fridde med ring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...