AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 Skirver folk ofte her inne. Jeg har unlatt å gjøre ting jeg har hatt lyst til fordi jeg tenkte at det bare går galt, den andre har baktanker eller et eller annet negativt jeg ikke kan bevise.. så har jeg gått i all evighet og lurt i ettertid på hva som hadde skjedd om jeg gjorde det. Her er det selvfølgelig ikke snakk om åpenbart dumme ting som å ta narkotika eller fyllekjøre altså. Så ender man kanskje opp litt bitter fordi man ser tilbake på seg selv som en person som aldri turte.. men hva om det faktisk går galt. La oss si, du forelsker deg, men kjenner han ikke så godt. Han onviterer deg ut, du blir med ut. Dere har felles bekjente, og du har aldri hørt noe negativt om han. Men folk dreper jo kjæresten sin og. Jeg har ikke turt slik fordi jeg har tenkt at han kanskje har som baktanke å drepe eller voldta meg. Noen kaller detre angst, mamma er selv litt sånn som tenker det verste. Så mulig jeg har lært det fra henne. Men jeg missunner vennene mine som tør å gjøre ting.. det er ikke kult å være "hun forsiktige". Så hva er verst? Leve innenfor angsten eller risikere å bli voldtatt? Anonymkode: 4bf89...1e4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 Det går an å ta forholdsregler. Om du ikke er alene med noen du ikke kjenner, blir du ikke voldtatt eller drept. Pass på at det alltid er folk i nærheten så har du ingen grunn til bekymring. De som til slutt faktisk blir drept av kjæresten sin har fått utallige advarsler, men går fremdeles og håper på at han skal forandre seg. Ta varselsignalene så er du trygg. Dessuten: Det er uendelig mye større sjanse for å bli drept i trafikken enn av noen du kjenner. Anonymkode: 10445...a94
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #3 Skrevet 16. januar 2018 Oi, jeg visste ikke at det var ett "enten - eller"? Er det så begrensende TS at enten så lever du i grubleriene eller så er det en reel risiko for å bli voldtatt? Virkelig? Du ser ikke at det er fullstendig vannvittig? Anonymkode: b166e...d5f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, jeg visste ikke at det var ett "enten - eller"? Er det så begrensende TS at enten så lever du i grubleriene eller så er det en reel risiko for å bli voldtatt? Virkelig? Du ser ikke at det er fullstendig vannvittig? Anonymkode: b166e...d5f Nei, jeg lever nok ikke enten eller. Men jeg vet ikke hvor mye "varslene" stemmer. Jeg er veldig dømmende. Men jeg har så utrolig lyst til å bli med en fyr ut, men jeg tenker at siden det er meg så har han sikkert baktanker. Anonymkode: 4bf89...1e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå