AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 Er sykemeldt i morgen fordi jeg skulle på en sykehusundersøkelse. Jobben har leid inn folk. Nå ringer de fra sykehuset og sier at timen er avlyst. Hva gjør jeg da? Sier til legen at hun skal fjerne den og sier til sjefen at jeg kan ta vakta? Kan legen fjerne sykemelding igjen? Anonymkode: c21eb...816
sweety pie Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 Uff så kjipt. Vet sjefen hva det gjaldt? Greit å si at det er avlyst.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #3 Skrevet 16. januar 2018 Sjefen vet hva det gjaldt. Anonymkode: c21eb...816
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 Du bør ringe jobb og si ifra ja. Det er arbeidsgiver som betaler for de første 16 dagene av sykefravær, så arbeidsgiver må bestemme om de vil avlyse den som er satt på vakten for deg, eller om de vil at dere begge skal være der. De betaler for arbeidskraften din, og når timen da ble avlyst så skal du jobbe. Anonymkode: b3531...89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå