AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 Har fått en rød underjordisk kvise (ser bare ut som en rød kul) som vises ganske godt, og jeg lurer på om noen har noen raske behandlingstips eller kjerringråd? Grunnen til at jeg spør er at jeg skal på date i helgen, og da er det jo typisk at det dukker opp en stor rød kvise i ansiktet. Jeg har selvfølgelig prøvd å klemme på den, noe jeg sannsynligvis aldri skulle gjort, menmen.. Noen tips? Anonymkode: 8710c...d5a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 La den være i fred. Anonymkode: 7badc...bdb 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #3 Skrevet 16. januar 2018 Jeg får sånne kviser stadig vekk. Har prøvd alle tips og kjerringråd som finnes. Ingenting hjelper. Det eneste man kan gjøre er å unngå å gjøre det værre. Altså bare la den være i fred. Drikk nok med vann, spis sundt og rent og unngå alkohol sånn at kroppen får ordnet opp med betennelsen selv kjappest mulig. Anonymkode: bbcee...d97
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 Kjøl forsiktig ned med en isbit pakket inn i en klut og smør på basiron. Gjenta morgen og kveld etter rens og la den ellers være i fred. Basiron dreper bakterier, men tørker også ut huden, så du må se an om du trenger et lag fuktighetskrem oppå etter en ca 30 min. I så fall anbefaler jeg la roche posay effaclar h. Anonymkode: 6f0fd...4ef
Blingblingtahei Skrevet 17. januar 2018 #5 Skrevet 17. januar 2018 Støtter den med isbit, det kan du gjerne gjøre flere ganger om dagen og for all del, ikke pirk eller klem på den, ikke ta på den med urene hender, og ikke bruk skrubb på den. Og basiron funker, men smør kun på kvisa og fullfør med fuktighetskrem etterpå. Ellers kan du risikere og bli veldig blek og tørr i hele ansiktet til daten I stedenfor basiron kan bleke huden noe, og sengetøyet..
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #6 Skrevet 17. januar 2018 Noen steriliserer en synål før de stikker den langt inn og får skapt en åpning så de kan klemme ut pusset. Anonymkode: d44fb...e30
Lula Skrevet 19. januar 2018 #7 Skrevet 19. januar 2018 Som de andre sier: Isbit I tillegg kan du prøve å rense den med antibac, og deretter smøre med Hydrokortison krem (kun på selve kvisen!) før du legger deg om kvelden
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #8 Skrevet 19. januar 2018 Ved å klemme på den sørger du for postinflammatorisk hyperpigmentering. Da vil den være synlig i evigheter. Anonymkode: 99e60...aa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå