Gå til innhold

Trenger en ny venninde Bergen/Åsane

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ønsker å få meg en ny venninde. De vennindene jeg har, er som regel opptatt med samboer, unger osv. Jeg har en samboer, ingen barn eller dyr. Er 23 år, fra Bergen/Åsane, og har nettopp flyttet dit fra Nesttun, så kjenner ikke så mange fra dette området. Håper det er flere der ute som ser etter en venninde(bestevenn, om du vil) :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Bor ikke i nærheten og er ikke rett alder, men tipser om heyVina-appen i fall du ikke kjenner til den ;) 

Skrevet

Hei! Okei. den skal jeg sjekke ut! Takk for tipset:)

Skrevet

Hva med å feks melde seg inn i crossfit åsane eller nr1fitness om du feks liker trening? Lett å komme i kontakt med folk der vis grupper og timer :)

Skrevet

Ja, det kan jeg jo prøve! Men syntes det er litt vanskelig å komme i kontakt med mennesker på treningssenter.. Hvordan går man frem?:)

Skrevet
7 minutter siden, Totland1994 skrev:

Ja, det kan jeg jo prøve! Men syntes det er litt vanskelig å komme i kontakt med mennesker på treningssenter.. Hvordan går man frem?:)

Delta på timer feks, gruppetimer og andre sosiale ting som de arrangerer 👌 nr1 fitness har blant annet en del sosiale ting, cruise osv for medlemmer..kan jo være verd å prøve 🙂 

Skrevet

Ja, takk for svar:) Jeg skal prøve det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...