Gå til innhold

Jente på 7 som glemmer hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta er 7 år og går i 2.klasse. Hun har alltid vært litt distre (som meg), men nå har det virkelig tatt helt av..

Hun glemmer hele tiden. Og det gjelder spesielt luer, votter, skjerf, refleksvest og hun vet ikke en gang hvor hun har glemt det. Det har nesten blitt en forbruksvare, og jeg må handle inn nytt ofte. Hun glemmer også refleksvesten sin omtrent hver dag, og denne må hun ha på seg når hun går til skolen om morgenen. 

Vet ikke hva jeg skal gjøre? Trekke ukelønn for hver gang hun glemmer? Hva ville dere gjort? Det er alt for dyrt å holde på sånn.  Jeg er student og kan ikke kjøpe nye luer og votter annenhver uke. 

Anonymkode: a86d7...261

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Belønningsplan  eller gå tilbake å hente gjenglemte klær med en gang :)

Endret av trinelise50
  • Liker 4
Skrevet

Har en gutt som er sånn. Jeg følger ham på sfo hver dag og ser etter det som mangler da. Har med ekstra som jeg legger igjen hvis vi ikke finner det. Vi har masse luer, votter og refleksvester. :P

Heldigvis er de som jobber på skolen og sfo flinke til å samle inn ting som ligger og slenger, så jeg finner det som oftest i gjenglemtkurven eller i tørkeskapet.

Anonymkode: 95e71...5eb

Skrevet

Hun er ett lite barn... 

Drøyt å trekke i ukelønn. 

Hadde det vært en tenåring derimot.

Anonymkode: dbc4b...85e

• Liker 17
Skrevet

Følg henne tilbake og la henne lete selv etter tingene sine. Det burde bli så kjedelig i lengden for henne at hun prøver hardere å ta dem med hjem første gangen.

Anonymkode: dc403...eef

• Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har en gutt som er sånn. Jeg følger ham på sfo hver dag og ser etter det som mangler da. Har med ekstra som jeg legger igjen hvis vi ikke finner det. Vi har masse luer, votter og refleksvester. :P