AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 Tittelen sier vell ganske mye. Jeg har nettopp flyttet sammen med min kjæreste, og er nå samboer. Vi har ingen barn, eller dyr. Er 23 år gammel. Tiden går for det meste til jobbing(80%) ellers styrke trening på studio. Vi har det kjempe fint sammen, men har liksom ingen være venner ( eller venn). Jeg føler det er viktig å kunne snakke med andre om både følelser, og hverdagslige ting. Ikke bare kjæresten. Er jeg helt teit? eller er det flere som har det slik? Grunnen til at jeg ikke har så mange venner er vell bare fordi vi har vokst i fra hverandre, de begynner å få unger osv. Da blir man liksom litt nedprioritert kan man si. Jeg har også flyttet til ett nytt sted, og kjenner ikke så mange i området. Ønsker derfor å finne meg en god venn(bestevenn om man vil) som man kan stole på og ha det kjekt sammen med. Jeg liker å gjøre fritidsaktiviteter, liker kino, dyr(hunder spesielt), gå på fjellet, reise på hytteturer, bade(svømme), liker en fest i blant(er jo bare 23 år!). Håper noen føler det samme, at jeg ikke er helt alene her! Ta gjerne kontakt om du er som meg Anonymkode: b96a4...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 Hvor er du fra? Det er lurt å ta med, så folk kan se om de bor i nærhetenAnonymkode: 93a92...ce2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå