Gå til innhold

Noen som har sett " Skal vi danse " på kino?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal muligens på denne kinoen i kveld med noen venninner, og lurer på om den er bra? Synes den virker litt forutsigbar, typisk happy ending film....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke jeg hadde klart å se den selvom jeg hadde 10 kilo heroin intravenøst.

Skrevet

Nei, kanskje ikke helt din type film da :ler: - er ikke så fan av denne type filmer selv, men skal nok komme meg igjennom den for venninnene mines skyld :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Den er nok en typisk happyending-film, men gjør det noe da? Må filmer ende forferdelig for å være bra? ;-)

Jeg syntes den var kjempebra jeg, en film til å bli glad av i vintermørket! :P

Skrevet

Den høres ut som en tanketom og drittkjedelig film! Også Jennifer Lopez da... kan det bli verre?? en halvgammel fyr med plastiske operasjoner som vil danse med ei dustete latino dame som tror hun er noe? Og den betaler folk for å se på :hoho:

Skrevet

Jeg tror sikkert også det er en "lett" film, men det kan da av og til være koselig det. Men tviler på jeg kommer til å se den på kino. Hvordan var den, lene24?

Skrevet

En helt grei film, romantisk komedie egentlig... Ikke en film som jeg ville ha sett på kino, men heller leid på dvd!! Altså ikke verdt de 75 kronene...

Gjest Anonymous
Skrevet
tror ikke jeg hadde klart å se den selvom jeg hadde 10 kilo heroin intravenøst.

Kunne ikke vært mer enig!! :wink: Det at Jennifer Lopez er med i filmen er ikke akkurat noe pluss heller ... :veldigsur:

Skrevet

Har ingen planer om å se den amerikanske versjonen - Men skulle dere komme over over den japanske versjonen en gang er den DEFINITIVT verdt å se. Jeg løp rundt og snakket om den i ukesvis til alle som gadd å høre på etter å ha snublet over den på Hallmark Channel midt på natta en gang jeg ikke fikk sove. To uker etter gikk den på NRK2, og de som da så den fordi jeg hadde snakket om den elsket den også.

Skrevet
..som vil danse med ei dustete latino dame som tror hun er noe?

Ja huff, en latinodame som tror hun er noe! Er det ikke forferdelig? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...