Gå til innhold

Har typen din sett Nora M bildene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nora Mørk har visst lenge at håndballherrene har sett på bildene, men velger bevisst å gå til media med saken igjen nå når herrene spiller EM for maksimal mediedekning. 

Nesten så jeg lurer på om hun har et enormt eksponeringsbehov og har plantet disse bildene selv, slik som Kim Kardashian, Paris Hilton osv.

Anonymkode: 62272...d56

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nora Mørk må skjerpe seg. Hun har dratt dette for langt, og sannsynligvis skapt en enda større interesse for bildene.

Drittunger- uansett alder - som sprer andres private bilder må også skjerpe seg. Få dere et liv da, for faen liksom. 

Skrevet

"Er det hun popsangerinnen?" Så, nei.

Skrevet

Jeg har sett mange andre som har lekket. Men etter å ha sett hvor knust Nora Mørk var pga. bildene og ikke minst den enorme innsatsen hun legger ned for å stoppe/begrense spredningen så har jeg ikke engang kjørt et lite google søk. Ikke at andre før henne ikke har hatt det tungt, men på meg virker det som Nora tar det endel tyngre og gjør veldig mye mer for å stoppe det enn noen før henne.

Så i respekt holder jeg meg unna. Har heller ikke fått noen tilsendt, så kan se ut som innsatsen hennes fungerer.

Skrevet
11 timer siden, Neinøff skrev:

Selvfølgelig ikke. Er ikke sammen med en taper, heller. 

Sier ikke at han har sett dem...Men, om du tror at han er 100% ærlig med deg hele tiden er du bare naiv. Det er godt mulig han har sett dem, og juger når du spør. Mest sannsynlig vil du ikke ha sjangs å se det på han heller. 

Anonymkode: 571ec...3a5

• Liker 1
Skrevet

Hvem har vel ikke sett de? Det er jo til og med tilgjengelig i Googles bildesøk. Det ble lekket nakenbilder av Jenny Skavlan i 2017 også, men hun gjorde ikke noe stort nummer ut av det. Smart.

Anonymkode: 5ef1f...336

Skrevet

Tror ikke han vet hvem hun er en gang, så det tviler jeg på. 

Anonymkode: b4b01...5f3

Skrevet

Som en annen sa; hun kommer ikke til å gi seg før hun vet at absolutt hele Norge har sett bildene 😂

Anonymkode: 83347...3d9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...