AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #21 Skrevet 16. januar 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes det er tullete at folk skal hevde det er kreft bare fordi man svetter om natten. Det kan være en såpass enkel forklaring at han burde hatt en dyne som ikke er å varm som den han har allerede. Anonymkode: e6659...9f6 Nei. Nattsvette er veldig uvanlig selv om man har en god dyne. Om man er for varm om natten vil man normalt ikke svette så det renner. Bli varm og ukomfortabel, kanskje, men svette, nei. Du forstår ikke hvordan dette symptomet er alvorlig. Kroppen er god på å regulere varme, mangel på denne evne er alvorlig Anonymkode: 761bc...e93
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #22 Skrevet 16. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han kommer garantert til å dø av dette i neste uke. Send han til legen. Han har helt sikkert en alvorlig kreft. Anonymkode: e6659...9f6 Rapportert Anonymkode: 03007...856
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #23 Skrevet 16. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er tullete at folk skal hevde det er kreft bare fordi man svetter om natten. Det kan være en såpass enkel forklaring at han burde hatt en dyne som ikke er å varm som den han har allerede. Anonymkode: e6659...9f6 Det trenger ikke være kreft pga at en svetter om natten, men nattesvette KAN være symptom på kreft Anonymkode: 03007...856
Mr. Kilmister Skrevet 16. januar 2018 #24 Skrevet 16. januar 2018 Er varm av meg. Svetter aldri. Men bruker sommerdyne hele året. Frotélaken holder jeg meg unna, det blir jeg svett av. Tror det er froté det heter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå