Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Vi hadde fire mislykkede IVF i det offentlige, så nå skal vi prøve privat. Men har ikke peiling på hvor jeg skal starte. Hvordan får jeg tak på journalen min ? Og åssen velger vi sykehus ? Fant dere bare ett å tok det med en gang uten å snakke med andre sykehus, eller hadde dere samtaler med flere sykehus og for så å velge da ? 

Setter stor pris på om dere svarer :) 

Anonymkode: ea1c7...1c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan man går frem for å gå privat. Ville kanskje lest litt på nettsidene deres, evnt tatt en forsamtale hos et par? Men journalen din kan du få over fra sykehuset du tilhører, så det er bare å høre med de👍

Masse lykke til. Håper du får svar fra noen som har gått privat. 

Anonymkode: 2e0a7...6ed

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvordan man går frem for å gå privat. Ville kanskje lest litt på nettsidene deres, evnt tatt en forsamtale hos et par? Men journalen din kan du få over fra sykehuset du tilhører, så det er bare å høre med de👍

Masse lykke til. Håper du får svar fra noen som har gått privat. 

Anonymkode: 2e0a7...6ed

Takk for svar 😊 Prøver å lese litt men vet liksom ikke hvordan jeg skal finne det rette sykehus for meg. Ts

Skrevet

Har du vært på andre fora og lest om andres erfaringer? Det kan være lurt ihvertfall.

Ang journalen din så er det bare å ringe inn og spørre etter den, mulig du må levere en skriftlig "bestilling" på den. 

Anonymkode: 35702...b64

Skrevet

Start med hvor du bor som utgangspunkt og sjekk hvilke private klinikker som finnes i nærheten. Les deg opp på de forskjellige, sjekk hva de har av priser og behandlinger, du kan jo spørre om erfaringer her inne når du har noen alternativer, og når du har en eller flere kandidater kan du ta kontakt og be om forsamtale hos en eller flere før du bestemmer deg :) 

Du må gjerne vise leg for å få journalen din på papir (mulig du kan få den digitalt om du har kontakt med dem på nett innlogget med personnummer og bankid e.l.), men jeg ville satset på å ringe avdelingen og høre for sikkerhets skyld.

Skrevet
1 time siden, miore skrev:

Start med hvor du bor som utgangspunkt og sjekk hvilke private klinikker som finnes i nærheten. Les deg opp på de forskjellige, sjekk hva de har av priser og behandlinger, du kan jo spørre om erfaringer her inne når du har noen alternativer, og når du har en eller flere kandidater kan du ta kontakt og be om forsamtale hos en eller flere før du bestemmer deg :) 

Du må gjerne vise leg for å få journalen din på papir (mulig du kan få den digitalt om du har kontakt med dem på nett innlogget med personnummer og bankid e.l.), men jeg ville satset på å ringe avdelingen og høre for sikkerhets skyld.

Takk for svar 😊 ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...