Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Jeg har klart å bestille smørefrie fjellski med stålkanter, og jeg skulle ha ski jeg selv kunne smøre.. Har noen erfaring med dette? Skiene jeg har bestilt er linket under! Jeg skal på en syv dagers fjelltur på vidda i påsken, og er avhengig av gode ski. Har bare lest dritt om disse, holder på å grine:( Skiene er ferdig preppa, så blir vel vanskelig å bytte.. Gråter fakisk, fjellturen er nesten litt ødelagt så mye dritt om smørefrie fjellski jeg har lest! :( Livet er over!

https://www.xxl.no/bc-50-bc-x2-manual-17-18-fjellskipakke-unisex/p/bp/1140694_b

Anonymkode: 4ecc2...9e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest dritt om spesifikt modellen jeg linket, men smørefrie fjellski altså..* Ops, ser nå at jeg postet denne i feil kategori..

Skrevet

Spør dem iallefall om du kan bytte før du antar at livet er over.

Anonymkode: 2261e...567

Skrevet

XXL har 100 dagers åpent kjøp og det er noe som heter Norges lover. Selvfølgelig kan du bytte.

Men har du betalt for preppen tviler jeg på at du får refundert den 200-lappen eller hva det er. Men 200 kr for at livet skal fortsette tåler du vel? 

Anonymkode: 82c11...76b

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

XXL har 100 dagers åpent kjøp og det er noe som heter Norges lover. Selvfølgelig kan du bytte.

Men har du betalt for preppen tviler jeg på at du får refundert den 200-lappen eller hva det er. Men 200 kr for at livet skal fortsette tåler du vel? 

500:/

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke noe i Norges lover som gir rett til bytte, dersom en har bestilt feil.

For øvrig er XXL veldig greie med retur. Ingen dårlig stemning om en kommer tilbake med varen.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du skulle prøve de ,du kan jo bli positiv overrasket .

vet ingenting om ski bare så det er sagt 

Skrevet

Hvis livet er over pga dette, vell... 

Anonymkode: 9cc8f...6a8

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, tøva skrev:

Kanskje du skulle prøve de ,du kan jo bli positiv overrasket .

vet ingenting om ski bare så det er sagt 

Kan vel ikke bytte de da, eller?

Skrevet

Det er ikke med kortfeller dette da? Skal du gå på fjelltopper eller i løypa? Men er det med sånne spor under så forstår jeg deg godt. Det er ikke gøy med dårlig glid 

Ville uansett tatt kontakt med dem. Ordner seg nok 😊. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...