Gå til innhold

Den ultimate størrelse-avstemningen

Hva er ideal-lengden?  

1. 1. Hva er ideal-lengden?

• 1 håndbredde
      2
    • 1,5 håndbredde
      3
    • 2 håndbredder
      5
    • 2,5 håndbedder
      1
    • 3 håndbredder
      1
    • 3 + håndbredder
      1

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes størrelsen har litt å si jeg da.... :oops:

Men tykkelsen da, ikke lengden.

selv om den bør være over en håndsbedde i lengde ..

Men det er nok litt ekstra opphissende hvis man ike kan ta rundt den liksom :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Den er kanskje ikke så lang....men fy f så tynn den er! " Dette fikk jeg høre, viste seg at det ikke var helt sant men morsomt sagt :sjarmor:

Skrevet

*kremt* Det var riktignok ikke en kommentar om mitt utstyr da jeg ikke har sånt :ler:

Skrevet

Tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse, tykkelse!

Ikke lengde, din fjott! :tunge1:

Hvorfor tror dere at vi bryr oss om lengden? :roll:

Ja, det stemmer: Jeg er så lei av dette spørsmålet!

Skrevet
Merkelig.

Jeg leste "1 hårsbredde" og tenkte fornøyd med meg selv at "den er da i hvert fall lengre enn tre hårsbredder"

Men men - alle med sitt.

:hoho:

Skrevet

Har dere ikke noe fornuftig å si/svare så hold heller kjeft!! Fatter ikke hvorfor tråder skal bli ødelagt av noen som syns det er et dumt spørsmål. Men si nå at dette er en 15 år gammel gutt som virkelig lurer? Har vi voksne rett til å hovere og "drite ut" trådstarter eller meddebbatanter av den grunn? Det er lov med humor, men jeg syns ikke seksualitet er plassen for det. Det er et vanskelig tema for mange og om man skal få enten pepper eller føle at man stiller teite spørsmål, hvor skal man da spørre? :kjempesinna:

FERDIG!

Jeg svarte 1,5 håndsbredde. Og jeg foretrekker at jeg får hånden rundt.

Skrevet
Har dere ikke noe fornuftig å si/svare så hold heller kjeft!! Fatter ikke hvorfor tråder skal bli ødelagt av noen som syns det er et dumt spørsmål.

Hvis det var meg du mente så var jeg dønn seriøs når jeg svarte tykkelse. Synes det er meningsløst å måle lengden... (Og så benyttet jeg anledningen til å prøve å beskrive at det er tykkelsen som betyr noe, ikke lengden. For meg og for de fleste andre, selv om noen sikkert har motargumenter.)

Og så lo jeg av trøffel fordi jeg synes det var morsomt, er det så forferdelig?

Skrevet

Fryktelig vanskelig å svare i håndsbredder. Hm, for lang er faktisk vondt. Og jeg liker sex, men ikke å få vondt innerst i skjeden. Så for meg er ca 14 cm passe. Da kan jeg bli bunna, men uten at det er vondt. Er den for lang må mannen holde igjen, (hvis han klarer det da)....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...