Gå til innhold

Den ultimate størrelse-avstemningen

Hva er ideal-lengden?  

1. 1. Hva er ideal-lengden?

• 1 håndbredde
      2
    • 1,5 håndbredde
      3
    • 2 håndbredder
      5
    • 2,5 håndbedder
      1
    • 3 håndbredder
      1
    • 3 + håndbredder
      1

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Vi gutter er så usikre på størrelsen vår at vi må spørre gang på gang....men cm osv er upraktisk mål da de færreste måler dette vitenskaplig.

Så da bruker vi det mer universale cirkamålet "håndbredde", dvs hvor mange hender(håndbredder) det er plass til på lengden av penis.

Si gjerne noe om hva som er for stort/lite, og tykkelse også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Lengde har utrolig lite betydning for meg i allefall. Det er nok tykkelsen som teller for min del.

Skrevet

Det må da være den mest idiotisk måten å beskrive en penisstørelsse på jeg har sett noen gang!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Det må da være den mest idiotisk måten å beskrive en penisstørelsse på jeg har sett noen gang!!!!

Takk for informativt innspill. Om du mener at det er forskjell på størrelse på hender, så klart det.

Men denne forskjellen er ikke så stor, og det er svært få som måler i centimeter.

Om du har bedre forslag så kom gjerne med dem.

Forøvrig er det ingen som tvinger deg til å verken stemme eller skrive innlegg om du synes det er så idiotisk.

Gjest lilletroll
Skrevet

Savnet svaralternativet: Couldn't care less!!!! Størrelsen har INGENTING å si!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Savnet svaralternativet: Couldn't care less!!!! Størrelsen har INGENTING å si!!

En fingerbredde?

Gjest Anonymous
Skrevet

Håndbredder????? Jeg har liten hand altså........

Typen min har da en megasize? Hihi.

Har ikke målt håndbredder da.....Tanken har aldri falt meg inn. Snodige greier ;)

Men størrelsen hans er perfekt by the way. 16 cm når han er litt stiv. 20 når han er skikkelig :)

Gjest Anonymous
Skrevet
.

Men denne forskjellen er ikke så stor, og det er svært få som måler i centimeter.

Jo, forskjellen på håndflater er stor, og her inne er det for det meste jenter som svarer og de har mindre hender enn deg. Så du kan ikke sammenlikne uansett.

Og det er slettes ikke få som måler i centimeter. Faktisk så er alle seriøse undersøkelser om penisstørrelser basert på centimeter mål.

Forøvrig er det ingen som tvinger deg til å verken stemme eller skrive innlegg om du synes det er så idiotisk.
Jeg kan svare på hva jeg måtte ønske her inne, enten jeg syns det er morsomt/fint/dumt spørsmål. Og min tilbakemelding er at å måle penisstørrelse etter håndflater er idiotisk. Så må du mene hva du vil om det.

Til slutt.... ingen av guttene jeg kjenner er så usikre på penisstørrelsen sin at de må spørre gang på gang slik du hevder.

Gjest Anonymous
Skrevet

Merkelig.

Jeg leste "1 hårsbredde" og tenkte fornøyd med meg selv at "den er da i hvert fall lengre enn tre hårsbredder"

Men men - alle med sitt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jo, forskjellen på håndflater er stor, og her inne er det for det meste jenter som svarer og de har mindre hender enn deg. Så du kan ikke sammenlikne uansett.

Selvfølgelig er det bare jenter som svarer her, men jeg vet faktisk omtrent hvor stor en gjennomsnittlig kvinnehånd er - så man har faktisk et visst grunnlag for å sammenligne.

Og det er slettes ikke få som måler i centimeter. Faktisk så er alle seriøse undersøkelser om penisstørrelser basert på centimeter mål.

Dette er ikke noen seriøs undersøkelse, men et spørsmål om hva som er et ideal. Det er ikke mange kvinner som har tittet på linjalen og funnet at x antall centimeter er idealet. Det er mer en cirka-størrelse

Jeg kan svare på hva jeg måtte ønske her inne, enten jeg syns det er morsomt/fint/dumt spørsmål. Og min tilbakemelding er at å måle penisstørrelse etter håndflater er idiotisk. Så må du mene hva du vil om det.

Greit det. Og jeg synes det er jævlig idiotisk å måtte skrive ett innlegg for å påpeke at man syntes spørsmålsstillingen er idiotisk.

Til slutt.... ingen av guttene jeg kjenner er så usikre på penisstørrelsen sin at de må spørre gang på gang slik du hevder.

Fint for dem

Gjest Bellatrix
Skrevet

Selvfølgelig er det bare jenter som svarer her, men jeg vet faktisk omtrent hvor stor en gjennomsnittlig kvinnehånd er - så man har faktisk et visst grunnlag for å sammenligne.

Og hvor store mener du at hendene våre er?

Gjest Anonymous
Skrevet

Og hvor store mener du at hendene våre er?

Nei, de varier jo selvfølgelig enormt - fra 0,5 cm til omtrent 15 meter.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei, de varier jo selvfølgelig enormt - fra 0,5 cm til omtrent 15 meter.

Hvis du sier det så...Hånden min er 9 cm i bredden inkl tommelsen og 16 cm i lengden. Hmm...hvor stor er mannens utstyr da mon tro. :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du sier det så...Hånden min er 9 cm i bredden inkl tommelsen og 16 cm i lengden. Hmm...hvor stor er mannens utstyr da mon tro. :klø:

Spørsmålet er jo hva du ville si var ideal-lengden på en penis da.

Så om du mener du bør ha plass til begge hender på den...vips så er det cirka 18 cm(9cm bredde *2)

Nå tenkte jeg egentlig selve håndflaten, uten tommel.

lag en O med fingrene, og plasser hendene oppå hverandre - som om du holder rundt en penis, så skjønner du hva jeg mener.

Gjest Lilleulv
Skrevet

veit ikke gutter at det ikke er lengden det går på men tjukkelsen?? man vil jo ikke ha en penis langt opp i livmor liksom :o

Men sånn 16-18 cm er helt greit :) vet ikke hvor mange håndsbredder det er jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå må dere jammen skjerpe dere,gutter! Får dere aldri inn i (de øvre)hodene deres at det ikke er noen vits i å gå rundt og tenke på størrelse?det er fint lite man kan gjøre med det, og de ABSOLUTT færreste har for liten tiss.hva skal dere egentlig med en tømmerstokk, det er da ingen som liker det?fram med kreativiteten i stedet!

Gjest Anonymous
Skrevet
fram med kreativiteten i stedet!

OK.

Hvor stor er den perfekte kreativiteten? Målt i hårsbredder.

Gjest lillelou
Skrevet

OK.

Hvor stor er den perfekte kreativiteten? Målt i hårsbredder.

:hoho::hoho::hoho: der er det HVERTFALL forskjeller...fra 1 til fjørti millioner....

Trøffel, dette var et VANSKELIG spørsmål!

Gjest Anonymous
Skrevet
Trøffel' date=' dette var et VANSKELIG spørsmål![/quote']

Ja, størrelsesdebatter er ofte vanskelige!

:tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...