AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #21 Skrevet 17. januar 2018 Her er menyen vår for denne uka: Mandag: Blomkålsuppe Tirsdag: Stekt ris med ananas og tofu Onsdag: Chili sin carne Torsdag: Pasta limone Fredag: Taco (steker sorte bønner og løk i krydder istedenfor kjøtt) Har ikke tenkt på helgen enda Anonymkode: 72abc...c72
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #22 Skrevet 17. januar 2018 15 timer siden, Husmusa70 skrev: Når man vil bli vegetarianer pga dyrevelferd bør man egentlig bli veganer. Joda, men alt er bedre enn ingenting. Jeg spiser vegetarisk selv, men mål om å bli veganer. Det går gradvis. Nye vaner må legges til og man må forandre tankesett. Jeg syns det er vanskelig, selv om jeg er 30 år. Da står det jammen stor respekt av TS som er såpass bevisst som hun er når hun bare er 15 år! Anonymkode: 72abc...c72 6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #23 Skrevet 17. januar 2018 17 timer siden, Husmusa70 skrev: Når man vil bli vegetarianer pga dyrevelferd bør man egentlig bli veganer. Dette! Jeg hoppet rett fra alteter til veganere. Og realiteten er at kjøtt.meieri PG eggindustrien går hånd i hånd. Og de fleste veganere er vel også enig om at meieriindustrien innholder mye mere tortur og lidelse enn kjøttindustrien. Anonymkode: 984ac...452
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå