AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Alltid jeg som må surfe på nettet og finne ut hva og når og alt. Han driter i det og ser helst at vi ikke reiste noen plass. Så han kan bruke tiden og pengene til andre ting. Men vi har barn. Og jeg syns selv det er dumt å måtte vente til juli med å bestille. Ser jo at det allerede er fullt mange av plassene.han err mye vekke på jobb. Og jeg drar det meste av lasset alene hele tiden. Så når det er sommerferie så er det ferie. Reise vekk fra alt og finne på ting og kose oss er deilig. Jeg finner land,og sted. Og viser forskjellig men han vil ikke se på det. Ikke hans interesse det der. Så da er det jeg som planlegger og bestiller og ordner alt til ferien. Som vanlig. Hadde bare vært kjekt om han klarte å si ett land eller ett hus. Eller noe som helst. Hvordan gjør dere det? Anonymkode: a3b5a...01b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 Planlegger og bestiller i mai/juni. Stresser ikke med det og vi har alltid gode ferier😊 Anonymkode: 55e24...163
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 Her er det også jeg som planlegger og bestiller. Mannen skulle nok helst ikke reist noe sted, men han er fornøyd så snart vi kommer fram, altså Anonymkode: 8af00...445
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #4 Skrevet 15. januar 2018 Stresser ikke, alltid bestiller vi i juni/juli. Og det er veldig lite velge i og ofte veldig dyrt da. Så ene ferien ble hotell til hotell natt til natt her og der. For alt var fullt. Så sist bestilte vi tidlig og det vr så deilig. Og det syns han og. Men han vil ikke komme med forslag eller snakke om ferien. Stress. Hadde det bare vært oss er det greit. Men når vi har med små barn i tilegg er det greit å bestille tidlig.mer å velge i og mye billigere ofte. Og han vil jo helst ikke betale så mye heller. TS Anonymkode: a3b5a...01b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #5 Skrevet 15. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er det også jeg som planlegger og bestiller. Mannen skulle nok helst ikke reist noe sted, men han er fornøyd så snart vi kommer fram, altså Anonymkode: 8af00...445 Ja her og. Men hadde vært greit om han kom med forslag av og til..i løpet av 20år.. istedenfor å sutre etterpå feks. Får vel bare bestille i år og da.. Anonymkode: a3b5a...01b
Arkana Skrevet 16. januar 2018 #6 Skrevet 16. januar 2018 Vi snakker sammen om hvor vi vil reise og så tar jeg meg av alle bestillingene. Jeg liker det slik, jeg er en planlegger. Hvis du vil at mannen din skal ta mer del i ferieplanleggingen så må du si det til ham.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #7 Skrevet 16. januar 2018 1 time siden, Arkana skrev: Vi snakker sammen om hvor vi vil reise og så tar jeg meg av alle bestillingene. Jeg liker det slik, jeg er en planlegger. Hvis du vil at mannen din skal ta mer del i ferieplanleggingen så må du si det til ham. Har sagt det. Så mange ganger. Hvert år. Kan gjerne planlegge. Ingen problem. Ønsker bare at han skal ta litt del i hvor vi skal osv. Det er som med alt annet. Anonymkode: a3b5a...01b
Arkana Skrevet 16. januar 2018 #8 Skrevet 16. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har sagt det. Så mange ganger. Hvert år. Kan gjerne planlegge. Ingen problem. Ønsker bare at han skal ta litt del i hvor vi skal osv. Det er som med alt annet. Anonymkode: a3b5a...01b Hva om dere rett og slett setter dere ned en kveld og prater om ferien. Ingen TV eller andre forstyrrelser, bare dere to, litt hyggelig stemning og en samtale om årets ferie. Det kan han ikke snike seg unna.
Minlillesky Skrevet 16. januar 2018 #9 Skrevet 16. januar 2018 Kommunikasjon Ts, kommunikasjon!! Prater dere sammen om hva dere begge vil i ferien? Eller tar du veldig mye plass og bare kjører på?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #10 Skrevet 16. januar 2018 Vi prater og bestiller sammen. Men vi begynner jo ikke nå, vi venter ganske mange måneder til... Jeg skjønner han er uinteressert om du begynner å planlegge sommerferien allerede når julen såvidt er over. Det er heller ikke nødvendigvis slik at alle er nødt til å like å reise. At du synes det er nødvendig å reise utenlands og ha masse opplegg, betyr ikke at det er feil av ham å ikke ha samme synspunkt. Anonymkode: 2ce96...b17
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #11 Skrevet 16. januar 2018 1 time siden, Arkana skrev: Hva om dere rett og slett setter dere ned en kveld og prater om ferien. Ingen TV eller andre forstyrrelser, bare dere to, litt hyggelig stemning og en samtale om årets ferie. Det kan han ikke snike seg unna. Ja har prøvd. Men han driter i det. Begynner å surfe på andre ting og ser ikke hva jeg viser eller noe. Jeg finner hus og lagrer og så viser han og spør om han likrr noen av de. Og spør vil du reise til det landet ellet det landet. Vet ikke. Vet ikke. Anonymkode: a3b5a...01b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #12 Skrevet 16. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi prater og bestiller sammen. Men vi begynner jo ikke nå, vi venter ganske mange måneder til... Jeg skjønner han er uinteressert om du begynner å planlegge sommerferien allerede når julen såvidt er over. Det er heller ikke nødvendigvis slik at alle er nødt til å like å reise. At du synes det er nødvendig å reise utenlands og ha masse opplegg, betyr ikke at det er feil av ham å ikke ha samme synspunkt. Anonymkode: 2ce96...b17 Om jeg snakker om det no eller i juni eller juli spiller ingen rolle. Han er likegyldig uansett. Sånn er det alltid. Vi bestiller aldri før juli.. og da er som sagt det meste utleid.. sist bestilte vi i jan/feb. Og begge syns det var deilig å ha ferien i boks tidlig og slippe og tenke mer på det. I og med at vi tar båt og den ofte er utsolgt når ferien kommer og svindyrt.. så fant vi ut at når jeg bestilte tidlig sist var det bra. Og han er enig i det. Men vil ikke se hva jeg har funnet eller komme med forslag. Alltid jeg som må finne ut hva vil skal og hvor vi skal. Anonymkode: a3b5a...01b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #13 Skrevet 16. januar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi prater og bestiller sammen. Men vi begynner jo ikke nå, vi venter ganske mange måneder til... Jeg skjønner han er uinteressert om du begynner å planlegge sommerferien allerede når julen såvidt er over. Det er heller ikke nødvendigvis slik at alle er nødt til å like å reise. At du synes det er nødvendig å reise utenlands og ha masse opplegg, betyr ikke at det er feil av ham å ikke ha samme synspunkt. Anonymkode: 2ce96...b17 Og han vil jo vekk og.. men orker ikke finne ut hvor eller noe... Anonymkode: a3b5a...01b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #14 Skrevet 16. januar 2018 1 time siden, Minlillesky skrev: Kommunikasjon Ts, kommunikasjon!! Prater dere sammen om hva dere begge vil i ferien? Eller tar du veldig mye plass og bare kjører på? Ja prøver kommunisere. Men som på det meste andre. Er han uintressert så får han ikke med seg noe og prøver ikke engang. Men jeg skal høre på alt han vil vise og si. Må jo gå begge veier. Det han snakker om inkluderer kun han og det han vil (hobbyer osv) men bryr seg døyten om når jeg prøver å snakke om ting. Anonymkode: a3b5a...01b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #15 Skrevet 16. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og han vil jo vekk og.. men orker ikke finne ut hvor eller noe... Anonymkode: a3b5a...01b Da kan du jo rett og slett la være å bestille noe et år. Si fra at i år er det din tur å ordne ferie. Om han ikke ordner noe = ingen ferie. Så lærer han kanskje til neste år. Anonymkode: 2ce96...b17
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #16 Skrevet 16. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan du jo rett og slett la være å bestille noe et år. Si fra at i år er det din tur å ordne ferie. Om han ikke ordner noe = ingen ferie. Så lærer han kanskje til neste år. Anonymkode: 2ce96...b17 Vi er jo flere enn bare han her som vil på ferie. Sorry pappa har ikke bestilt noe. Vi må alle lide for det? Anonymkode: a3b5a...01b
Arkana Skrevet 16. januar 2018 #17 Skrevet 16. januar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja har prøvd. Men han driter i det. Begynner å surfe på andre ting og ser ikke hva jeg viser eller noe. Jeg finner hus og lagrer og så viser han og spør om han likrr noen av de. Og spør vil du reise til det landet ellet det landet. Vet ikke. Vet ikke. Anonymkode: a3b5a...01b Da ville jeg enten latt være å bestille ferie eller bestilt ferie utelukkende med tanke på hva jeg (og evt barn) har lyst til og gitt blaffen i ham. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #18 Skrevet 16. januar 2018 Blir vår første sommer sammen som par. Han jobber i utlandet, og har begrenset med fridager, mens jeg studerer og har større grad av frihet. Så han sjekker for tiden når han kan få fri i sommer, om det blir en uke eller tre, og så tar vi det derfra. Vi samarbeider i alle fall om det, men jeg er jo mer fleksibel enn han med tanke på når, så det må han bestemme Anonymkode: 406a2...ec8
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #19 Skrevet 16. januar 2018 6 timer siden, Arkana skrev: Vi snakker sammen om hvor vi vil reise og så tar jeg meg av alle bestillingene. Jeg liker det slik, jeg er en planlegger. Hvis du vil at mannen din skal ta mer del i ferieplanleggingen så må du si det til ham. Ikke alle menn er like samarbeidsvillige som din, Arkana. Gå ned fra din høye hest en gang i blant? Anonymkode: fef14...702
Arkana Skrevet 16. januar 2018 #20 Skrevet 16. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle menn er like samarbeidsvillige som din, Arkana. Gå ned fra din høye hest en gang i blant? Anonymkode: fef14...702 Det ble stilt et spørsmål, jeg svarte. Du kan rulle inn personangrepet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå