Gå til innhold

Ta initiativ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerer gutter på at jenta kanskje tar initiativ først til å møtes - ta en kaffe. Jeg antar at de jeg prater med kommer til å spørre etter noen måneder, fordi de er trege på det feltet og stresser ikke.. Jeg derimot vil gjerne bare gå ut med personen fort, for å se om det egentlig er noe vits å holde kontakten videre.. Men hvis jeg vil vite det litt fort, så vil det si at jeg må spørre om å ta en kaffe en dag. Ikke at jeg synes det i seg selv høres så skummelt ut å spørre, men tenker mer om gutten kanskje blir mindre interessert fordi "jakten" blir borte, og jeg har helt åpne kort.. 

Anonymkode: 26ae7...295

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par måneder?! Mannfolka jeg har datet har aldri ventet et par måneder. De spør ofte etter noen dager med chatting... 

Anonymkode: 64299...716

Skrevet

Jeg er vant til gutter som enten er veldig på raskt, eller går flere måneder med chatting før de faktisk tar initiativ.. 

Anonymkode: 26ae7...295

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan reagerer gutter på at jenta kanskje tar initiativ først til å møtes - ta en kaffe. Jeg antar at de jeg prater med kommer til å spørre etter noen måneder, fordi de er trege på det feltet og stresser ikke.. Jeg derimot vil gjerne bare gå ut med personen fort, for å se om det egentlig er noe vits å holde kontakten videre.. Men hvis jeg vil vite det litt fort, så vil det si at jeg må spørre om å ta en kaffe en dag. Ikke at jeg synes det i seg selv høres så skummelt ut å spørre, men tenker mer om gutten kanskje blir mindre interessert fordi "jakten" blir borte, og jeg har helt åpne kort.. 

Positiv til det. Men der er urealistisk for det skjer aldri. Har aldri møtt en jente som har tatt initiativ, det har jeg alltid måtte ha gjort selv så jeg har alltid akseptert at der er sånn det er.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har inntrykk av at de fleste menn ønsker å møtes kjapt, for å ikke kaste bort tid. Jeg holder litt igjen, gidder ikke å møte noen jeg ikke har tro på/ fått et inntrykk av. Og hvis de ønsker å møtes bare for å se om de kaster bort tida eller ikke, for å så gå videre til nestemann, så er det ikke verdt det, da gidder jeg ikke. 

Men du kan jo alltid prøve deg å hinte frampå at du gjerne skulle tatt en kaffe snart, og da ser du raskt om de er keen. Så lenge du ikke ender opp med å alltid være den som tar initiativ ;-) 

Anonymkode: df442...27b

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har inntrykk av at de fleste menn ønsker å møtes kjapt, for å ikke kaste bort tid. Jeg holder litt igjen, gidder ikke å møte noen jeg ikke har tro på/ fått et inntrykk av. Og hvis de ønsker å møtes bare for å se om de kaster bort tida eller ikke, for å så gå videre til nestemann, så er det ikke verdt det, da gidder jeg ikke. 

Men du kan jo alltid prøve deg å hinte frampå at du gjerne skulle tatt en kaffe snart, og da ser du raskt om de er keen. Så lenge du ikke ender opp med å alltid være den som tar initiativ ;-) 

Så du syntes det er bedre å chatte i ukesvis/månedsvis for så å finne ut at det er ingen kjemi i det hele tatt når du endelig gidder å møte dem i virkeligheten? :klo: For meg virker dette bare som potensielt veldig mye bortkastet tid for begge parter.

Anonymkode: e0b2c...926

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du syntes det er bedre å chatte i ukesvis/månedsvis for så å finne ut at det er ingen kjemi i det hele tatt når du endelig gidder å møte dem i virkeligheten? :klo: For meg virker dette bare som potensielt veldig mye bortkastet tid for begge parter.

Anonymkode: e0b2c...926

Det har funket for meg, kanskje ikke i månedsvis, men noen uker... De fleste jeg møtte (uten at det har vært så mange) har jeg hatt grei kjemi med, som alltid resulterte i flere dater eller vennskap, med unntak av en, men han var en douche. Har aldri hatt bare en deite med noen, bortsett fra han som var en douche. For brukte litt tid, silet ut de man skjønte at man ikke hadde noe kjemi med, men når sant skal sies så er jeg en veldig god menneskekjenner, som pleier stort sett å ha rett med folk jeg tar sjansen på å møte. Har derfor ikke hatt mange kleine deiter. Og jeg er helt gjennomsnittlig, men stort sett bare truffet menn jeg syns er kjekke. 

Hvis en fyr ikke gidder å investere noen uker i chatting, og trenger ikke heller å chatte konstant heller, så syns jeg ikke han er verdt, da blir det bare sånn bruk og kast- mentalitet, og prøver heller å finne en fyr jeg kanskje har bedre kjemi med som syns det er ok å vente litt ;-) Bedre å bruke litt tid på et par stykker enn å ha møtt 10 tapere på to uker liksom i mine øyne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...