AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Hei, Har hatt en liten tannskade som gjorde fortannen min litt spiss og kom for et par måneder siden til å bite meg ordentlig hardt i leppen slik at jeg fikk en stor vannblemme. Har ikke klart å la den være i fred, etter den først kom tok det jo større plass i munnen og tennene kom mer og mer borti og irriterte. Har ordnet tannskaden for 5 dager siden men blemmen er der fortsatt. Den er ikke smertefull, men litt kosmetisk skjemmende. Er dette noe jeg må operere vekk med tanke på hvor lenge den har vart? Og hvordan utføres isåfall en slik operasjon? Anonymkode: 860a7...153
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 Er det en vannblemme så steriliser en nål og stikk hull på den. Anonymkode: ee987...8d6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 Det kjennes ut som den sitter ganske dypt i huden, det er ikke et sånt tynt og ømt hudlag som typisk er på vannblemmer. Anonymkode: 860a7...153
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #4 Skrevet 19. februar 2024 Har samme problem! Anonymkode: fd79d...325
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå