Gå til innhold

Gjennomsiktig bord?

Laban

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

be gjester vaske/tørre fingrene før de setter seg. bruk prevansjon, så du ikke får barn ved et slikt bord. Ha alltid noe liggenende til å tørke av.

hiv ut hund,tepper. legger seg på bordet.(støv) det er forøvrig en mangnet for alt støv.

Lykke til. Når får vi se ditt bord til salgs på qxl.

Ps) se på anonser i aviser,billig brukte til salgs over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullprat - jeg har glassbord, hund, mann og to unger - (og gjester) og aldri hatt problem med bordet mitt. Tørker av bordet mitt en gang i uken, jeg.

Et mørkt trebord krever mye mer støvtørking enn et glassbord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullprat - jeg har glassbord, hund, mann og to unger - (og gjester) og aldri hatt problem med bordet mitt. Tørker av bordet mitt en gang i uken, jeg.

Så rart. Jeg har hatt glassbord, og det var et mareritt. Fingeravtrykk var en gjenganger. Skal aldri kjøpe det mer.

Akryl høres jo nesten verre ut. I hvert fall hvis det kan utvikles statisk elektrisitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

susanne skrev:

Så rart. Jeg har hatt glassbord, og det var et mareritt. Fingeravtrykk var en gjenganger. Skal aldri kjøpe det mer.

Alle bord blir kladdete hvis man tar på det. Hos oss blir bordet brukt til å sette ting på - tror aldri jeg har sett et fingeravtrykk der.

Bord av helt glass er kjempestilig - det er tidløst og lite ruvende - det er nesten usynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jøss?+ Med to tenåringer og to voksne så var glassbord ikke forenelig med fam.liv. det var et sant mareritt. glassbord er fint på bilder og utstillinger. Ikke i et hjem.

tørket av det en gang i uken? Ja, jeg kunne å med kluten i lommen hele dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem med glassbord her i huset, og vi er både voksne og barn. Er helt enig i at et glassbord ikke er verre å holde rent enn et mørkt trebord, men jeg vet ikke hvordan glass er i forhold til plexi som vel er utgangspunktet i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill.

Har fint lite støv på hjernen, så jeg overlever nok. Synes igrunnen det er verre med bord man må være redd for rødvinsflekker osv på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akryl høres jo nesten verre ut. I hvert fall hvis det kan utvikles statisk elektrisitet...

enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

be gjester vaske/tørre fingrene før de setter seg. bruk prevansjon, så du ikke får barn ved et slikt bord. Ha alltid noe liggenende til å tørke av.

hiv ut hund,tepper. legger seg på bordet.(støv) det er forøvrig en mangnet for alt støv.

Lykke til. Når får vi se ditt bord til salgs på qxl.

Ps) se på anonser i aviser,billig brukte til salgs over alt.

Hehe, det var da voldsomt. :wink:

Har stuebord med plexiglass og spisebord med glassplate... (og vi har hund). Ikke noe problem. Tar meg ikke lange stunda å tørke av bordene. :)

Uansett spør vel trådstarter om hvor man kan finne denne typen bord?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...