Laban Skrevet 7. februar 2005 #1 Del Skrevet 7. februar 2005 Leter etter et bord gjennomsiktig akrylbord av denne typen; http://www.bolia.com/retail/new_product.as...=%242%24%244%24 ...men uten disse ekstrabordene og gjerne litt mer kvadratisk (ikke avlangt). Noen som har sett det noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 7. februar 2005 #2 Del Skrevet 7. februar 2005 Mener å huske at jeg har sett noe lignende hos Slettvold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 10. februar 2005 #3 Del Skrevet 10. februar 2005 Her har du et kvadratiskbord som ikke alle andre har :-) http://www.tannum.no Velg møbler - sofabord - Fian - Genio Designet av Massimo Iosa-Ghini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #4 Del Skrevet 11. februar 2005 be gjester vaske/tørre fingrene før de setter seg. bruk prevansjon, så du ikke får barn ved et slikt bord. Ha alltid noe liggenende til å tørke av. hiv ut hund,tepper. legger seg på bordet.(støv) det er forøvrig en mangnet for alt støv. Lykke til. Når får vi se ditt bord til salgs på qxl. Ps) se på anonser i aviser,billig brukte til salgs over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 11. februar 2005 #5 Del Skrevet 11. februar 2005 Tullprat - jeg har glassbord, hund, mann og to unger - (og gjester) og aldri hatt problem med bordet mitt. Tørker av bordet mitt en gang i uken, jeg. Et mørkt trebord krever mye mer støvtørking enn et glassbord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2005 #6 Del Skrevet 11. februar 2005 Tullprat - jeg har glassbord, hund, mann og to unger - (og gjester) og aldri hatt problem med bordet mitt. Tørker av bordet mitt en gang i uken, jeg. Et mørkt trebord krever mye mer støvtørking enn et glassbord. Så rart. Jeg har hatt glassbord, og det var et mareritt. Fingeravtrykk var en gjenganger. Skal aldri kjøpe det mer. Akryl høres jo nesten verre ut. I hvert fall hvis det kan utvikles statisk elektrisitet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 11. februar 2005 #7 Del Skrevet 11. februar 2005 Har også glassbord - ikkeno`problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 11. februar 2005 #8 Del Skrevet 11. februar 2005 Jøss, folk må da få bestemme selv hva slags møbler de selv vil ha... Nå må du gi deg, gjest :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 11. februar 2005 #9 Del Skrevet 11. februar 2005 susanne skrev: Så rart. Jeg har hatt glassbord, og det var et mareritt. Fingeravtrykk var en gjenganger. Skal aldri kjøpe det mer. Alle bord blir kladdete hvis man tar på det. Hos oss blir bordet brukt til å sette ting på - tror aldri jeg har sett et fingeravtrykk der. Bord av helt glass er kjempestilig - det er tidløst og lite ruvende - det er nesten usynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2005 #10 Del Skrevet 12. februar 2005 Tullprat - jeg har glassbord, hund, mann og to unger - (og gjester) og aldri hatt problem med bordet mitt. Tørker av bordet mitt en gang i uken, jeg. Et mørkt trebord krever mye mer støvtørking enn et glassbord. Jøss?+ Med to tenåringer og to voksne så var glassbord ikke forenelig med fam.liv. det var et sant mareritt. glassbord er fint på bilder og utstillinger. Ikke i et hjem. tørket av det en gang i uken? Ja, jeg kunne å med kluten i lommen hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. februar 2005 #11 Del Skrevet 12. februar 2005 Null problem med glassbord her i huset, og vi er både voksne og barn. Er helt enig i at et glassbord ikke er verre å holde rent enn et mørkt trebord, men jeg vet ikke hvordan glass er i forhold til plexi som vel er utgangspunktet i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 13. februar 2005 Takk for innspill. Har fint lite støv på hjernen, så jeg overlever nok. Synes igrunnen det er verre med bord man må være redd for rødvinsflekker osv på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #13 Del Skrevet 13. februar 2005 Så rart. Jeg har hatt glassbord, og det var et mareritt. Fingeravtrykk var en gjenganger. Skal aldri kjøpe det mer. Akryl høres jo nesten verre ut. I hvert fall hvis det kan utvikles statisk elektrisitet... enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 13. februar 2005 #14 Del Skrevet 13. februar 2005 enig Enig jeg og...Vi har hatt glassbord, hund, barn og gjester. Vi løp med filla hver eneste dag for å holde det pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. februar 2005 #15 Del Skrevet 13. februar 2005 be gjester vaske/tørre fingrene før de setter seg. bruk prevansjon, så du ikke får barn ved et slikt bord. Ha alltid noe liggenende til å tørke av. hiv ut hund,tepper. legger seg på bordet.(støv) det er forøvrig en mangnet for alt støv. Lykke til. Når får vi se ditt bord til salgs på qxl. Ps) se på anonser i aviser,billig brukte til salgs over alt. Hehe, det var da voldsomt. Har stuebord med plexiglass og spisebord med glassplate... (og vi har hund). Ikke noe problem. Tar meg ikke lange stunda å tørke av bordene. Uansett spør vel trådstarter om hvor man kan finne denne typen bord?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå