Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er glad i å trene,og har tengt litt på å bli PT (personlig trener) jeg har et normalt liv, ingen sykdommer eller vanskigheter med kroppen. men føler også at alle som er PT er i veldig god form. det ser ut som at de aldrig blir slitne?

det må ikke være PT men noe innafor trening/aktivitet.

for eks. gymlærer på skole. trenger man en lang utdanning for det? isåfall hvilken linje burde man gå, eller er det noen som har gått på en bra skole innafor trening?

kan noen skrive om dette hvis de har noen erfaring med det?

Anonymkode: 717f5...896

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er glad i å trene,og har tengt litt på å bli PT (personlig trener) jeg har et normalt liv, ingen sykdommer eller vanskigheter med kroppen. men føler også at alle som er PT er i veldig god form. det ser ut som at de aldrig blir slitne?

det må ikke være PT men noe innafor trening/aktivitet.

for eks. gymlærer på skole. trenger man en lang utdanning for det? isåfall hvilken linje burde man gå, eller er det noen som har gått på en bra skole innafor trening?

kan noen skrive om dette hvis de har noen erfaring med det?

Anonymkode: 717f5...896

Du må jo ta kurs for å bli pt. Vet ikke hvor lang tid det tar. Tar nok ikke lengre enn et år.. og du blir jo godt trent under utdanningen tror jeg...

Skrevet

Nei, har sett flere som ikke er det. 

Poenget er å ha kunnskapene om hvordan en bør trene.

Anonymkode: 6b63a...76d

Skrevet

Hvis du visste hvor mange som vil bli gymlærere.. Ender med en masse unge med sykt snevre utdannelser som bare blir liggende i søkerbunken...:klaske:

Flere fag hvis man skal jobbe i skole!

PT kan du bli. Selv om jeg ikke vet noe om antall stillinger der tenker jeg at kunnskap er det viktigste for yrket,- ikke formen. Når det er sagt ville jeg valgt en PT som klarte å holde egen kropp i form fremfor en som så utrent ut selv.. :)

Anonymkode: 359b4...905

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...