Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for eks. i klesbutikk? hvor my tjener man. kan man leve av det?

Anonymkode: 9162d...d30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare erfaring fra en dagligvarebutikk i Norgesgruppen, men regner med de fleste butikker følger samme tariff? 

Jeg kunne fint leve av den lønna. Hadde faktisk bedre timelønn som ufaglært i butikk enn jeg har nå som sykepleier i staten :P 

Anonymkode: 05de1...701

Skrevet (endret)

Tariff er vel på 157 kr i timen nå. 20 kr i helgetillegg etter kl. 13 og 90 kr i tillegg helg etter kl. 16... Eller noe.

Det er vel på 179 eller noe om du er butikksjef.

Det er nok litt høyere satser om du har bachelor- eller matsergrad.

Helt levelig, men ikke noe jeg ville hatt resten av livet, liksom :)

Endret av Tibbie
  • Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har bare erfaring fra en dagligvarebutikk i Norgesgruppen, men regner med de fleste butikker følger samme tariff? 

Jeg kunne fint leve av den lønna. Hadde faktisk bedre timelønn som ufaglært i butikk enn jeg har nå som sykepleier i staten :P 

er det lett å få jobb i en daglivarebutikk? eller trenger man erfaring osv

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

er det lett å få jobb i en daglivarebutikk? eller trenger man erfaring osv

Jeg fikk jobb veldig lett, men det varierer sikkert mye fra butikk til butikk og sted til sted. Erfaring er jo alltid positivt, men man  ikke ha det. 

Skrevet

Forrige tråd: 

Det er veldig mye konkurranse nå med å få butikkjobb, men beste måten er å hilse på sjefen og spørre om de trenger folk for å så levere søknad og CV. 

Anonymkode: dfb3a...725

Skrevet

En venn av meg har jobbet i 8 år på deltid, og vedkommende tjener rundt 17-20.000 kr hvis jeg husker riktig. Men vennen tok ofte andre vakter og i tillegg helgene, og da får man helgetillegg så det kan variere. Timelønnet begynte med ca 120, 145 kr i timen til 174 kr gjennom årene.

Anonymkode: aaeed...8af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...