AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Når det var flere ledkge seter. Bussjåføren gjorde ingenting for å forhindre dette. Bør jeg melde denne trakasseringen til busselskapet? Anonymkode: a82a8...767 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 Gratulerer med dagens dårligste og minst fantasifulle forsøk! Anonymkode: 3be3d...c0c 45
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #5 Skrevet 15. januar 2018 Dersom en kvinne hadde opplevd noe lignende fra en tilfeldig mann, så ville dette garantert ha gått under hashtaggen #MeToo! Anonymkode: 99ca8...021 8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #6 Skrevet 15. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom en kvinne hadde opplevd noe lignende fra en tilfeldig mann, så ville dette garantert ha gått under hashtaggen #MeToo! Anonymkode: 99ca8...021 Det opplevdes i allefall som persontrakassering. Det bør ikke være nødvendig å trenge seg sånn på folk. Anonymkode: a82a8...767 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #7 Skrevet 15. januar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker said: Når det var flere ledkge seter. Bussjåføren gjorde ingenting for å forhindre dette. Bør jeg melde denne trakasseringen til busselskapet? Anonymkode: a82a8...767 Eventuelt tenke at "så hyggelig noen vil sitte ved siden av meg". Anonymkode: aff7f...b1e 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #10 Skrevet 15. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eventuelt tenke at "så hyggelig noen vil sitte ved siden av meg". Anonymkode: aff7f...b1e Det er ikke hyggelig å bli trakassert. Anonymkode: a82a8...767 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #11 Skrevet 15. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke hyggelig å bli trakassert. Anonymkode: a82a8...767 Hvorfor føler du deg trakassert av dette? Anonymkode: 0227d...13f 3
tussi680 Skrevet 15. januar 2018 #12 Skrevet 15. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke hyggelig å bli trakassert. Anonymkode: a82a8...767 Hva skjedde? Om nå dette er sant...
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #13 Skrevet 15. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor føler du deg trakassert av dette? Anonymkode: 0227d...13f Fordi en ukjent person helt unødvendig okkuperer min intimsone. Anonymkode: a82a8...767 1
Ardwinna Skrevet 15. januar 2018 #14 Skrevet 15. januar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom en kvinne hadde opplevd noe lignende fra en tilfeldig mann, så ville dette garantert ha gått under hashtaggen #MeToo! Anonymkode: 99ca8...021 Jeg ville ha plassert det under #intimgrenserhallo?! Jeg hadde fått så noia at jeg hadde gått av bussen alt for tidlig og ringt en venn eller noe. Dette er ikke seksuelt creepy, dette er mer i sjangeren skummel-psycho-creepy. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #15 Skrevet 15. januar 2018 Det er menn som deg som ødelegger metoo kampanjen og begreper seksuell trakassering, ikke kvinner som står frem med historier om faktisk seksuell trakassering Hva får du ut av dette her egentlig? Syntes du det er så forferdelig at kvinner snakker ut om seksuell trakassering at du må latterliggjøre det og prøve å sabotere kampanjen? Går ut fra at du er en av de mennene som selv seksuellt trakasserer da, siden du syns det er så forferdelig med fokus på det. Anonymkode: 85235...bb5 18
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #16 Skrevet 15. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er menn som deg som ødelegger metoo kampanjen og begreper seksuell trakassering, ikke kvinner som står frem med historier om faktisk seksuell trakassering Hva får du ut av dette her egentlig? Syntes du det er så forferdelig at kvinner snakker ut om seksuell trakassering at du må latterliggjøre det og prøve å sabotere kampanjen? Går ut fra at du er en av de mennene som selv seksuellt trakasserer da, siden du syns det er så forferdelig med fokus på det. Anonymkode: 85235...bb5 Denne tråden handler ikke om seksuell trakassering, men om persontrakassering. Anonymkode: a82a8...767
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #17 Skrevet 15. januar 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom en kvinne hadde opplevd noe lignende fra en tilfeldig mann, så ville dette garantert ha gått under hashtaggen #MeToo! Anonymkode: 99ca8...021 Nei det ville det ikke. Vi opplever det trutt og stadig men inkluderer ikke det i metoo kampanjen. Det er ikke seksuelt trakassering. Slutt å prøv å vask ut et reellt og alvorlig problem med slike tåpelige holdninger og antakelser! Anonymkode: 85235...bb5 7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #18 Skrevet 15. januar 2018 5 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg ville ha plassert det under #intimgrenserhallo?! Jeg hadde fått så noia at jeg hadde gått av bussen alt for tidlig og ringt en venn eller noe. Dette er ikke seksuelt creepy, dette er mer i sjangeren skummel-psycho-creepy. Nettopp! Slike passasjerer bør instrueres om å flytte seg, og evt. vises av bussen hvis de ikke etterkommer instruksen. Anonymkode: a82a8...767 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #19 Skrevet 15. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Denne tråden handler ikke om seksuell trakassering, men om persontrakassering. Anonymkode: a82a8...767 Det er ikke trakassering å sitte ved siden av noen."Trakassering er handlinger, unnlatelser eller ytringer som har som formål eller virkning å være krenkende, skremmende, fiendtlige, nedverdigende eller ydmykende. Ordet brukes som et synonym til mobbing[2] I henhold til Arbeidstilsynet er det trakassering «når en eller flere personer gjentatte ganger over tid blir utsatt for negative handlinger fra en eller flere personer. Dette kan for eksempel være uønsket seksuell oppmerksomhet, plaging, utfrysing, fratakelse av arbeidsoppgaver, eller sårende fleiping og erting.» [5] I tillegg er det en ubalanse i styrkeforholdet, for eksempel mellom en ansatt og en arbeidsleder, når trakassering eller mobbing forekommer. " Det er ingen ting mobbete å sitte stille på et buss sete ved siden av en annen. Anonymkode: 85235...bb5 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #20 Skrevet 15. januar 2018 Meh. Men hadde det vært en middealdrende mann som satt seg ned ved siden av en kvinne? #metoo!! Anonymkode: bb72d...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå