AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Vet ikke om dette er rette forum å spørre på, men jeg hadde en time med veilederen min på nav i dag. Vi skulle lage en aktivitetsplan der jeg på forhånd spurte om det var mulig å ha en dag i uka der jeg går ut å leverer CV og søknad personlig på dagtid. Jeg har ikke mulighet til dette da jeg er på arbeidstiltak og tjener 365 kr dagen. Jeg trenger så sårt en ordinær jobb med ordinær lønn da jeg sliter med økonomien.. Veilederen var ikke enig i dette, og mente jeg måtte være på tiltaket til jeg slutter for dagen og går å leverer CV og søknad når jeg er ferdig for dagen. Jeg tenker at arbeidsgivere pleier som regel å være på jobb på dagtid, da tenker jeg på butikkjobber osv, og derfor tenkte jeg at dette kunne være en god ide. Arbeidstiltaket går også ut i morgen og jeg har til ikveld å svare på om jeg vil fortette der eller ikke. Jeg sa til veileder at jeg egentlig ønsker meg praksisplass på dagsenter da det er mer relevant for meg, men fikk til svar at om jeg svarer at jeg vil fortsette på tiltaket kan jeg ikke skifte praksisplass, og om jeg svarer jeg ikke vil fortsette i tiltaket er jeg uten noe lønn og nav vil ikke hjelpe meg. Tidligere sa en annen veileder at jeg kan skifte praksisplass om jeg vil eller om jeg føler meg brukt da jeg er gratis arbeidskraft for dem. Er det noen her som vet hva som er galt eller riktig, for jeg kjenner jeg blir så frustrert.. Anonymkode: 430fd...940
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 Fortsett i samme løp til du blir utbrent, deprimert og uføres Anonymkode: 91569...92b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Fortsett i samme løp til du blir utbrent, deprimert og uføres Anonymkode: 91569...92b Hva mener du? Anonymkode: 430fd...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå