Angg Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Jeg skal besøke min søster i Oslo, og skal bo der noen dager. Hun er student på 2. året. Jeg skal kjøpe med innflyttningsgave + noe for at jeg får bo der. Hun har alt kjøpt inn mat til helgen. Hva kan jeg kjøpe som studenter generelt ikke tar seg råd til men som likevel er praktisk og/eller koselig å få?
Gjest Cocosa Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 Jeg hadde blitt glad for en dag med spa eller velvære pluss en utelunsj sammen med deg
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 Hadde blitt uendelig glad for en lunsj eller en middag ute. Ikke nødvendigvis noe superfancy, Egon's er godt nok for meg liksom Evt. en flaske vin, eller en spadag som nevnt. Spørs hvilke budsjett du tenkte deg! Anonymkode: 2eaa7...6c1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #4 Skrevet 15. januar 2018 Alt som ikke er first price Generelt ting man ikke egentlig trenger for å leve. Anonymkode: d5aff...3c3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #5 Skrevet 15. januar 2018 Middag eller lunsj ute på restaurant, kinobilletter, spa. Anonymkode: da973...a72
Tøytigern Skrevet 15. januar 2018 #6 Skrevet 15. januar 2018 16 minutter siden, Angg skrev: Jeg skal besøke min søster i Oslo, og skal bo der noen dager. Hun er student på 2. året. Jeg skal kjøpe med innflyttningsgave + noe for at jeg får bo der. Hun har alt kjøpt inn mat til helgen. Hva kan jeg kjøpe som studenter generelt ikke tar seg råd til men som likevel er praktisk og/eller koselig å få? "Noe for at du får bo der" er et gavekort på matbutikken. Ellers støtter jeg dem som sier at å¨ta med ut på lunsj eller resturant er en luksus studenter ikke har råd til.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #7 Skrevet 15. januar 2018 En flaske eksklusiv vin, gode oljer/salt/pesto, friske blomster, eksklusiv sjokolade. Eller middag på en litt finere restaurant. Anonymkode: 28e66...a6c
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #8 Skrevet 15. januar 2018 Jeg hadde blitt glad for et gavekort på et godt kjøpesenter. Da hadde jeg hadd penger Kun til shopping, fritt til å brukes på alt fra mat til baborprodukter. Anonymkode: a1c19...ea6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #9 Skrevet 15. januar 2018 Når jeg studerte, så var vel hierarkiet noe som dette: Helt essensielt - Husleie - Mat - Transport Viktig - Hygieneprodukt - Mobiltelefon - Klær - Tannlege - Husholdningsvarer Midt på treet - Gym - "Vanlig" Underholdning (Kino, spotify, spill) - "Vanlig" Alkohol (en flaske billig vin / et par pils) - Lunsj på skolen Minimal prioritet / luksus - Smykker - Utenlandsferier - Dyre hobbyer - Dyre happenings - Interiør - Restauranter osv. Rett og slett: Er det noe som koster såpass mye penger at jeg blir å slite, så var det luksus. Anonymkode: dd49a...1ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå