Gå til innhold

Hvilken alkohol er best

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Axl Rose skrev:

Vodka 

Av det man kan kjøpe i matbutikken da?

Anonymkode: ca2cb...959

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsterkes sinnstemningen man har mens man er påvirket, eller kun etter at rusen er gått ut av kroppen? Det er vel uansett ikke alltid sånn?

Begge deler.

Anonymkode: 09090...eab

Gjest Axl Rose
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Av det man kan kjøpe i matbutikken da?

Øl

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser jo for meg et typisk tilfelle av en litt nedfor person som blir overtalt av vennene sine til å bli med ut på byen for å drikke. Det gjør de og personen som tidligere var nedfor er nå happy på dansegulvet. Dette har jeg vel fra film og tv, antar jeg, men er det aldri sånn? Personen ville blitt enda mer nedfor enn den var før de dro på byen?

Det er som sagt ikke dette eller denne effekten jeg ønsker, så det var bare et eksempel. Jeg hører hva dere sier og får vel tenke over det. Går nå ut ifra at ingen av dere vil svare på hva som hadde vært best å drikke hvis jeg allikevel skulle drukket alkohol?

Jeg kan ikke råde deg til å drikke gift eller til å selvmedisinere deg med gift. Om du aldri har drukket før er sannsynligheten for at ting vil gå fort og gæli veldig stor tatt i betraktning av at du allerede er langt nede. 

Hadde droppet hele prosjektet. Om du vil bli i bedre humør er det andre mer produktive og sunnere måter

Endret av WubWub
Skrevet

De som får den effekten du snakker om er mennesker som kan drikke. De vet nøyaktig hvilken rus f.eks et glass vin gir og de stopper opp når effekten er nådd. Du som aldri har drukket før vil IKKE få denne effekten. Mest sannsynlig vil du bli bøtte dritings fordi du ikke har noen som helst peiling på hva du tåler. Husk at rusen er stigende og når du begynner å merke effekt har du mest sannsynlig allerede drukket altfor mye. Å eksprimentere med alkohol på denne måten bør du ikke begi deg ut på. Det er helt feil forutsetning for å begynne å drikke. Alkohol skal man kose seg med i lystig lag, ikke bruke som medisin hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...