Gå til innhold

Brisen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan føles det å være brisen? Hvordan føles det å være full? Er det stor forskjell mellom hvordan det er å være full og brisen? Nyskjerrig 25 åring som ikke drikker

Anonymkode: 75345...e43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du den samme som spurte i en annen tråd om hvordan det var å røyke?

Skrevet
8 minutter siden, Arabella skrev:

Er du den samme som spurte i en annen tråd om hvordan det var å røyke?

Hehe ja..

Skrevet

Har du nettopp brutt ut av en streng sekt eller noe?

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Arabella skrev:

Har du nettopp brutt ut av en streng sekt eller noe?

Nei, er bare nyskjerrig og uerfaren. Jeg fikk aldri gjort sånt ting i mine yngre dager

Skrevet

Du får prøve da, vettu. Om du er gammel nok til å drikke. Røyking bør ikke prøves uansett.

Skrevet
7 minutter siden, Sillyline skrev:

Du får prøve da, vettu. Om du er gammel nok til å drikke. Røyking bør ikke prøves uansett.

Jeg er gammel nok til å kjøpe alkohol ja. Er ingen lov mot å drikke da 

Skrevet

Tror det kan oppleves ulikt fra person til person. 

Jeg opplever meg selv som blid, utadvendt og lystig når jeg er brisen. Litt fnisete og latteren sitter løst. Deilig avslappende følelse i kroppen. Og synes ofte jeg er i uvanlig godt selskap, liker alle rundt meg og ønsker at de har det like bra som meg. Kunsten er å kjenne seg selv og inntaket sitt godt nok til å holde seg der. 

Som full fører jeg meg ofte kvalm, nedtrykt og forvirret. Det er forferdelig å se seg selv i speilet 😂 ikke fordi man ser dårlig ut eller noe, men vanskelig å se seg selv i øynene/få blikkontakt og man innser ofte hvor full/påvirket man er. Jeg opplever ofte at jeg blir nedstemt og det skal svært lite til før jeg begynner å gråte når jeg er full. Dette er en av grunnene til at jeg ikke drikker meg full så ofte (kan huske 2-3 ganger de siste 5 årene). Svimmelhet, følelse av at jeg "får til alt" (noe jeg aldri gjør) og en rar følelse av vektløshet hører også med for meg. Og det er når jeg er full, skikkelig full, at jeg gjør og sier ting jeg ikke husker dagen etter. 

Om det var spørsmål om røyking har jeg bare prøvd det "skikkelig" et fåtall ganger, forferdelig følelse av å kveles og smaker vondt. Varm uggen følelse i brystet, tørrhet og hoste er noe jeg forbinder med det. Det som kalles "puffing" har jeg nok gjort mest av, i den tro at jeg røyker :P altså ikke trekker røyken ned, holder den bare i munnen på et vis.

Skrevet

Når jeg er brisen er jeg blid, fjasete og føler meg lett som ei fjær. Full, da er jeg rett og slett ufordragelig

• 10 måneder senere...
Skrevet

:) 

Anonymkode: 22e09...3cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...