AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Jeg skal snart flytte til Oslo og ønsker da å eige selv. Om alt går etter planen blir det min og min kjæreste, jeg blir da student mens han har en inntekt på over en million i året, så er utfordrende å finne noe vi begge har råd til. hvilke områder er nært blindern? vil helst bo slik det ikke tar mer enn ca 15-20 minutter å komme seg til univiersitet. er det ellers noen andre tips til når man skal kjøpe bolig for første gang? Anonymkode: fb6df...f39
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 Lei leilighet og bli kjent med byen først. Anonymkode: b8ac3...abb 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #3 Skrevet 16. januar 2018 Og hva er budsjettet deres? Anonymkode: 48677...5b9
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 Har dere tenkt på hvordan dere skal fordele lånet? Egenkapital? Budsjett? For å gi dere gode tips på hvor dere bør se bør man vite budsjett, da det er store forskjeller i pris i ulike deler av Oslo. Hvor skal kjæresten jobb? (Sentrum? Øst eller vest i byen?) Hvor store krav har dere til m2, standard osv? Hva foretrekker dere av byliv eller nærmere marka? Mange ting som spiller inn. Anonymkode: b6afc...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå