Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med gangen? Litt korttenkt og angrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har gått å forbannet meg på yttergangen nå i månedsvis. Den var i trehvitt, ubehandlet panel - noe som er det absolutt styggeste jeg vet :P Tok fatt med pensel i helga og malte hele greia hvit - og var egentlig veldig fornøyd med det! Helt til jeg kom på en ting.. Mannen min har veldig møkkete interesser og en veldig skitten jobb. Han er kronisk svart på hendene, og har ytterklær (arbeidsbukser og jakker) som er dynket i oljer, støv og dritt. Alt han tar i, blir svartflekkete. Det var jo i den forbindelse ikke så fryktelig lurt å male alt hvitt :P Egentlig veldig dumt og lite gjennomtenkt. Men, gjort er gjort. Lurer nå på følgende: hva skal jeg gjøre med veggen der arbeidsklærne hans henger? Han har fått en egen knagg innerst i gangen til de skitne klærne. Har lurt litt på å male akkurat denne delen av veggen i en mørkere farge, men tror ikke jeg får det beint nok til at det blir fint. Noen som har erfaring med f.eks. kontaktplast på vegg? Har noen tips? 

Anonymkode: f8608...214

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maler du med blank maling blir det lettere å holde rent. 

Anonymkode: 6f109...775

• Liker 2
Skrevet

Mål opp og bruk maskeringstape. Da får du det beint nok!

Skrevet

Maskeringstape. Hvis du vil ha noe som er lett å vaske kan du vurdere vinyltapet.

Anonymkode: 441e7...786

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...