AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Jeg er sykt forelsket i en mann som har et barn fra før. Barnet er 8 år snart. Jeg har også barn fra før som er 11 straks. Jeg har en fortid med denne mannen som gjør at ting er vanskelig for meg ang tillit og sånne ting. Vi har vært samboere før,for mange år siden og vi har begge hatt forhold siden men vi har innsett at det er bare oss. Vi ønsker hverandre. Og det er deilig siden jeg aldri har klart å glemme han.. og der samme føler han.. Problemet er at jeg er så redd for hvordan ting vil bli om vi flytter sammen. Det med tillit er ikke pga utroskap eller noe sånt men mer at han skal mene det han sier og vise at det er meg han ønsker å ha resten av livet. Det viste han aldri før,men viet heller hele tilværelsen og sin oppmerksomhet til sitt barn og ikke så mye til meg og mitt...jeg følte mange ganger som om vi var usynlige og ikke betød noe....han prøver veldig godt å vise det nå,noe jeg også merker og ser. Men er så redd for at ting skal skli ut når/om vi flytter sammen. Man kan jo aldri vite det før man bor sammen,og da er jo alt gjort... Er det noen som har noen råd,eller som kan kjenne seg igjen i situasjonen min ? Anonymkode: 219e8...652
Liven_ Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 Ingrnting kommer til å endre seg hvis dere flytter sammen. 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 47 minutter siden, Liven_ skrev: Ingrnting kommer til å endre seg hvis dere flytter sammen. Tilogmed ikke når han er klar over at det såret meg at han gjorde det tidligere og ikke vil være sånn igjen ? TS Anonymkode: 219e8...652
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #4 Skrevet 15. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tilogmed ikke når han er klar over at det såret meg at han gjorde det tidligere og ikke vil være sånn igjen ? TS Anonymkode: 219e8...652 Stemmer. Ikke ødelegg for barna - forbli særboere. Anonymkode: 2573c...188 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #5 Skrevet 15. januar 2018 Har ingen spesielle råd å gi, men bare en tanke.. Hvis det er mange år siden dere bodde sammen forrige gang var jo barnet hans (og ditt) mye yngre, og småbarn krever vel vanligvis en del mer enn en 8-åring som kan klare mye selv. Kanskje han rett og slett var overveldet av ansvaret for et lite barn, og dermed ikke klarte å se deg og ditt barn slik som du ønsket? Håper det løser seg til det beste for dere uansett hvilken løsning dere velger. Anonymkode: dc236...1de
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #6 Skrevet 15. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ingen spesielle råd å gi, men bare en tanke.. Hvis det er mange år siden dere bodde sammen forrige gang var jo barnet hans (og ditt) mye yngre, og småbarn krever vel vanligvis en del mer enn en 8-åring som kan klare mye selv. Kanskje han rett og slett var overveldet av ansvaret for et lite barn, og dermed ikke klarte å se deg og ditt barn slik som du ønsket? Håper det løser seg til det beste for dere uansett hvilken løsning dere velger. Anonymkode: dc236...1de Det er nettopp det som er saken skjønner du... akkurat det du sier her... TS Anonymkode: 219e8...652
Engel Skrevet 16. januar 2018 #7 Skrevet 16. januar 2018 Må dere bli samboere da? Hva med å bruke god tid på å være sammen og gjøre ting sammen (gjerne som en familie), men vente med å flytte sammen? Se hvordan dere alle fungerer sammen over tid først? Da kan du også se om han bare fokuserer på barnet sitt eller klarer å se deg og ditt barn også, over tid. Når det er barn inne i bildet så bør man ikke stresse med å flytte sammen. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #8 Skrevet 16. januar 2018 Hvor lenge har dere hatt et forhold nå da? Er det lenge siden dere fant tilbake til hverandre? Anonymkode: 6ccb5...0f8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #9 Skrevet 17. januar 2018 På 16.1.2018 den 8.19, Engel skrev: Må dere bli samboere da? Hva med å bruke god tid på å være sammen og gjøre ting sammen (gjerne som en familie), men vente med å flytte sammen? Se hvordan dere alle fungerer sammen over tid først? Da kan du også se om han bare fokuserer på barnet sitt eller klarer å se deg og ditt barn også, over tid. Når det er barn inne i bildet så bør man ikke stresse med å flytte sammen. Neida vi har ingen hast med å bli samboere. Dette er bare mine tanker om saken... ☺️ TS Anonymkode: 219e8...652
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #10 Skrevet 17. januar 2018 På 16.1.2018 den 8.24, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere hatt et forhold nå da? Er det lenge siden dere fant tilbake til hverandre? Anonymkode: 6ccb5...0f8 Nei det er ikke lenge siden og det er altfor tidlig å flytte sammen. Barna vet vi er venner men ikke mer enn det...vi tar det rolig. Så dette er som sagt bare mine tanker på saken som jeg stresser litt med... TS Anonymkode: 219e8...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå