Gå til innhold

sko i tillegg til vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har litt store barn (8-12 år), hva slags sko har de i vinter? Jeg har kjøpt et par viking vintersko til min eldste, og er veldig fornøyd med de. Men de er jo veldig varme og "mye sko", så jeg han skulle hatt et par til som han kan bruke når det ikke er såå kaldt, eller når vi bare skal til og fra noe/på senteret o.l.

Hva slags sko har ditt barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min niåring har vanlige gore-tex vintersko og Dockboots i tillegg. Dockboots bruker han som vinterstøvel, altså når det er vått eller sørpete om vinteren (og forsåvidt også sen høst og tidlig vår, når det rett og slett er for kaldt for vanlige støvler), ellers bruker han vintersko. Vi regulerer hvor varme de er etter hva slags sokker de har. Han har overgangssko han bruker om høsten og våren. De kan man jo bruke til det du nevner hvis det er bart og relativt mildt.

Skrevet (endret)
2 timer siden, Arkana skrev:

Min niåring har vanlige gore-tex vintersko og Dockboots i tillegg. Dockboots bruker han som vinterstøvel, altså når det er vått eller sørpete om vinteren (og forsåvidt også sen høst og tidlig vår, når det rett og slett er for kaldt for vanlige støvler), ellers bruker han vintersko. Vi regulerer hvor varme de er etter hva slags sokker de har. Han har overgangssko han bruker om høsten og våren. De kan man jo bruke til det du nevner hvis det er bart og relativt mildt.

Det vi har også. :) Føler allikevel at det er behov for litt lettere sko på vinteren. Sånne sneakersaktige vintersko når de ikke skal være ute og leke liksom?

jeg har jo også skikkelige vintersko, men har de bare på for uteaktiviteter liksom. Ellers er det ankelboots...

Endret av Ella Grisella
Skrevet

Våre 10-åringer har slike: https://www.gucci.com/us/en/pr/children/girls/girls-shoes-27-33/girls-boots-rainboots/childrens-leather-boot-with-web-p-433137BMN604061?position=28&listName=PGUS4Cols&categoryPath=Children/Boys/Boys-Shoes-27-33

Som de bruker når de bare skal transporteres eller feks ut og spise uten at det er så fancy, på kino eller til venner. Til lek ute har de litt forskjellige typer vinterstøvel, men enig med deg i at det er mye å snøre på seg for en liten tur til butikken 😊

Anonymkode: 9197e...3b9

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Våre 10-åringer har slike: https://www.gucci.com/us/en/pr/children/girls/girls-shoes-27-33/girls-boots-rainboots/childrens-leather-boot-with-web-p-433137BMN604061?position=28&listName=PGUS4Cols&categoryPath=Children/Boys/Boys-Shoes-27-33

Som de bruker når de bare skal transporteres eller feks ut og spise uten at det er så fancy, på kino eller til venner. Til lek ute har de litt forskjellige typer vinterstøvel, men enig med deg i at det er mye å snøre på seg for en liten tur til butikken 😊

Oh! De var stilige! 

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og så var det jo et veldig prisgunstig alternativ, da :sarkasme: 

Anonymkode: 51427...117

• Liker 4
Skrevet

Doc Boots 😁 og viking vintersko.

Anonymkode: d0504...685

Skrevet

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er 10-åringene dine kortvokste? Skoene går bare opp til str 33. Ingen normale 10-åringer bruker så små sko. Her lukter det trolleri. "Se hvor mange jeg kan provosere ved å late som jeg kjøper dyre designersko til englebarna mine."

Anonymkode: a7730...c2f

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er 10-åringene dine kortvokste? Skoene går bare opp til str 33. Ingen normale 10-åringer bruker så små sko. Her lukter det trolleri. "Se hvor mange jeg kan provosere ved å late som jeg kjøper dyre designersko til englebarna mine."

Anonymkode: a7730...c2f

De bruker 36 i sko. Er samme typen, men kjøpt i butikk. Aner ikke hvilke størrelser de har på nettsiden, spiller det noen rolle? Jeg er sikker på at det finnes tilsvarende i andre merker også. Skjønner ikke at det skal være provoserende å linke til bilde av en sko. 

Skrevet

Vår er mye yngre, men vi bruker overgangssko til sånn bruk. Viking goretex feks

Skrevet

Min 12-åring bruker forsvarets marsjstøvler som vinterstøvler. Og joggesko når han bare skal ut til bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...