Gå til innhold

Plutselig urolig hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunden vår, som har svært god psyke og som vanligvis aldri er urolig, har pleid å ligge i en gang på dagtid når vi har vært på jobb. Vi har sjekket med lydopptak osv. at hunden har hatt det fint. Når vi kommer hjem, får hun komme ut i resten av huset. 

Nå har jeg vært sykemeldt i en uke. I starten lå jeg til sengs, så da lå hunden som vanlig i gangen. Hun trivdes godt med det, og sov hele tiden. I dag ville jeg slippe henne ut i resten av huset siden jeg skulle være på beina. Det gjorde ingenting da de to første forlot huset, hun hadde det fortsatt fint. Men da sistemann gikk til skolen, begynte hun å pipe og gå hvileløst rundt i huset. Dette har hun altså gjort mer eller mindre i hele dag nå, selv om hun i kortere perioder legger seg ved ytterdøra (som om hun venter på at noen skal komme). 

Hva tenker dere om det? Kan det hende at hun egentlig liker best å ligge i gangen på dagtid, siden det er det hun er vant til? 

Anonymkode: 6b4d3...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan virke som hun ikke er trygg på resten av huset. Siden hun er vant til å bare være i gangen når hun er alene, kan det hende hun blir urolig av å måtte "ha ansvar for" resten av huset også

Anonymkode: 6ffaa...ce6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...