AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Hei Vet ikke om mange her har hatt operasjon ''der bak'' og opplevd å bli så trange i ettertid at analsex nærmest er umulig å få til fordi den indre ringen blir for trang. Analsex tenner meg vilt og er ikke noe jeg ønsker å gi opp med det første, men er redd for å presse på...av frykt for å ødelegge noe. Det er selvsagt smertefullt når jeg prøver... men er det mulig å trene opp? Har dere erfaring med dette? I så fall, tusen takk for svar! Anonymkode: 4a6df...44e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei Vet ikke om mange her har hatt operasjon ''der bak'' og opplevd å bli så trange i ettertid at analsex nærmest er umulig å få til fordi den indre ringen blir for trang. Analsex tenner meg vilt og er ikke noe jeg ønsker å gi opp med det første, men er redd for å presse på...av frykt for å ødelegge noe. Det er selvsagt smertefullt når jeg prøver... men er det mulig å trene opp? Har dere erfaring med dette? I så fall, tusen takk for svar! Anonymkode: 4a6df...44e Det kommer jo an på hva slags operasjon? "Der bak" sier ikke så mye. Jeg har hatt en hemorroideoperasjon kalt Longo's procedure og hadde aldri turt å ha analsex. OG DU MÅ SPØRRE KIRURGEN SOM OPERERTE DEG OM DETTE, ikke random folk på Kvinneguiden. Anonymkode: a70ee...77f
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 Tenk å ofre ræva for analsex og det attpåtil etter at man er operert bak der... Himmel og hav... Anonymkode: c0810...afd 7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #4 Skrevet 15. januar 2018 Du får trene med banan eller agurk, og avanserer til squash når du føler deg klar for det. Lykke til videre. Anonymkode: 70b82...957 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #5 Skrevet 15. januar 2018 Jeg revnet helt under fødsel og måtte sy inkl. "der bak". Har innimellom analsex men han jeg er med nå har såpass stor at jeg kjenner godt at ringmuskel er mindre tøyelig enn den skal være/var. I allefall hos meg er det alfa omega at jeg klarer slappe av og ikke minst stillingen. Hos meg fungerer stående, og ligge på siden aller best, doggy er no go. Samme er å ri. Anonymkode: cf24c...d5f 1
boblevann Skrevet 15. januar 2018 #6 Skrevet 15. januar 2018 Dette spør du kirurgen om, ikke et random forum med totalt ukjente. Kontakt avdelingen du ble operert ved, eller vent til du skal på poliklinikk for oppfølgning (?). Du skal aldeles ikke presse inn noe!! Du venter til du har snakket med fagfolk. Det er på ingen måte flaut, og de har helt sikkert fått spørsmålet før. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #7 Skrevet 16. januar 2018 Med slike operasjoner som du har hatt kan det bli trangt. Grunnen til det kan ofte være at det danner seg arrvev (fordi det gror) i analkanalen som gjør det mye mindre elastisk enn hva det var før. Dette er ikke noe som forsvinner. Råder deg til å snakke med en lege slik at du kan finne en løsning. Og hvis du prøver deg frem, så vær forsiktig. Er du for hardhendt skaper dette bare nye rifter og nytt arrvev, som igjen gjør det enda mindre elastisk og du kan etterhvert utvikle Anal Stenose som det heter. Kontakt som skrevet over det stedet du ble operert, så finner du nok en løsning. Anonymkode: 04b9d...02a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå