Gå til innhold

Avsuging mens man sover..

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, visp skrev:

Helt vanlig i mine forhold (begge veier). Det er jo ofte man våkner og har lyst. Det er bare her på kg jeg har lest at noen mener det er et overgrep. Man kjenner vel den man deler seng med regner jeg med.

Det er faktisk noe med det ja..👍🏻

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Ansagt skrev:

Hvis du er en firkanta jurist som tror livet bare handler om definisjoner og regler så er det nok det. For oss andre så er faktisk livet en god blanding av skjønn og menneskelige vurderinger også. 

Han glemmer alltid ironiflagget.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, visp skrev:

Han glemmer alltid ironiflagget.

Skrevet

Jeg har gjort det flere ganger med typen, synes det er ekstremt tennende😊. Av og til later han som han sover😃 Men venter fremdeles på at han skal gjøre det samme med meg (jeg har selvsagt fortalt ham at han bare kan slikke & fingre meg mens jeg sover.).Lurer på hvor vablig det er at gutta går ned på dama si mens hun sover? Dere gutter som ønsker at dama deres gir dere litt drømmesex vil vel gi henne noe av og til og?

Anonymkode: c20cb...26f

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det flere ganger med typen, synes det er ekstremt tennende😊. Av og til later han som han sover😃 Men venter fremdeles på at han skal gjøre det samme med meg (jeg har selvsagt fortalt ham at han bare kan slikke & fingre meg mens jeg sover.).Lurer på hvor vablig det er at gutta går ned på dama si mens hun sover? Dere gutter som ønsker at dama deres gir dere litt drømmesex vil vel gi henne noe av og til og?

Anonymkode: c20cb...26f

Ja, dette ville jeg ha gjort. Mann her.

Anonymkode: f66b2...2dc

Skrevet
15 timer siden, Ansagt skrev:

Til dere som mener det er voldtekt, ta dere en bolle! Så klart har vi snakket om det og hun får selvfølgelig lov! Vi har hatt sex i snart 11 år her og det er ingen som føler seg voldtatt. Hvis kjæresten din i mange år har lyst til å suge deg til du våkner må hun vel få lov til det eller? 

Du er en del av problemet.

Anonymkode: a716c...630

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voldtekt. Hadde anmeldt hun tvert.

Han kunne anmeldt, men hvorfor i all verden skulle han gjort det? Han liker det jo. 

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forklar..

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem sitt problem? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...