Gå til innhold

watchseries

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som bruker denne siden for å streame serier? Jeg irriterer meg grønn over den nye oppdateringa! Er det noen måte man fortsatt kan bruke den gamla sida på? Eller noen andre triks? Det har blitt så vanskelig å finne ting, og det står ingen info om episodene lenger, så man må starte episoden for å se om man har sett den før..

Anonymkode: 38ff0...0c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det noen andre som bruker denne siden for å streame serier? Jeg irriterer meg grønn over den nye oppdateringa! Er det noen måte man fortsatt kan bruke den gamla sida på? Eller noen andre triks? Det har blitt så vanskelig å finne ting, og det står ingen info om episodene lenger, så man må starte episoden for å se om man har sett den før..

Anonymkode: 38ff0...0c3

Ja det er noe dritt når stjelingen blir gjort vanskeligere enn nødvendig.

Anonymkode: 6707e...081

• Liker 1
Skrevet

Prøv yesmovies i stedet. 

Anonymkode: 4952f...ce5

Skrevet

Jeg kommer meg ikke inn der en gang. Kommer bare opp at siden ikke er tilgjengelig  🙄

Skrevet

Jeg syns også den nyeste utgaven av siden er veldig treg og dårlig. Og noen ganger får jeg også opp melding om at den ikke er tilgjengelig. De må vel inne på nye ting hele tiden fordi det de driver med er ulovlig, så det er nok ikke noe du kan gjøre med det

Anonymkode: 0c926...8a4

Skrevet

Jeg har ikke merket noen forskjell?!

Anonymkode: 3a86a...887

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er noe dritt når stjelingen blir gjort vanskeligere enn nødvendig.

Anonymkode: 6707e...081

:scorpis:

Anonymkode: 2100b...4d0

• Liker 1
Skrevet

Aha, dere har kanskje brukt www.watch-series.io? Det så ut som noe dritt, og en stikkprøve viste at det bare ligger litt av en av seriene mine der. dwatchseries.to fungerer akkurat som før. 

Anonymkode: 3a86a...887

Skrevet

Bruk tvmuse.com. Mye bedre.

Anonymkode: 4cb57...65d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...