AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Trenger tips til kyssesikker leppestift. Og da mener jeg ikke et lett kyss, men klinings. Uten at leppestiften blir klint utover, og vi begge ser ut som klovner etterpå. Anonymkode: c28f9...94e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 Maybelline Super Stay 2-Step Lipcolor fungerer bra, så lenge du påfører den på riktig måte - i tynne lag, og opprettholder medlitt leppomade i løpet av dagen. Anonymkode: 7dd60...bec 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Maybelline Super Stay 2-Step Lipcolor fungerer bra, så lenge du påfører den på riktig måte - i tynne lag, og opprettholder medlitt leppomade i løpet av dagen. Anonymkode: 7dd60...bec Å, jeg glemte å skrive dette; den må være matt! Er denne det? TS Anonymkode: c28f9...94e
T-Rex Skrevet 15. januar 2018 #4 Skrevet 15. januar 2018 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Å, jeg glemte å skrive dette; den må være matt! Er denne det? TS Anonymkode: c28f9...94e Det kan sikkert googles. De fleste long-lasting leppestiftene (kanskje alle) er matte, fordi de ellers må inneholde fett eller lignende, som vil gi avsmitting. Kanskje ny teknologi har gjort at det er mulig med noe annet, men tviler. Rent fargestoff, som setter seg i leppehuden, er det som funker. Og så eventuelt noe fargeløst (leppepomade, gloss) oppå. Endret 15. januar 2018 av T-Rex
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #5 Skrevet 16. januar 2018 22 hours ago, AnonymBruker said: Å, jeg glemte å skrive dette; den må være matt! Er denne det? TS Anonymkode: c28f9...94e Ja, det kommer an på hva du tar oppå. Den oppleves litt tørr om du ikke har noe oppå, men jeg har kjøpt en matt gloss som er fuktighetsgivende men ikke glossy, hvis det gir mening. Anonymkode: 7dd60...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå