Gå til innhold

Flere som synes det er spennende å være med noen man ikke passer så godt med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg før man tenker på å etablere seg. Vet at felles interesser, verdier og liknende personlighet kan være viktig i en livspartner, men der jeg er nå synes jeg motsetninger er utrolig spennende. F.eks. er jeg venstreorientert, og synes dating med høyre/BI-folk er merkelig spennende. Hater trening, men digger treningsfolk. Er veldig utadvendt, men trekkes mot introverte, mystiske. Men så er jeg veldig bevisst på at dette bare er midlertidig, og at den ene er mye likere meg.

Flere som meg? 

Anonymkode: 0a7a1...d03

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne også tenke sånn før, at motsetninger tiltrekker hverandre, men nå som jeg har blitt litt eldre, og har to lange havarerte forhold hvor vi ikke har noen ting til felles, så er det ekstremt kjedelig, og noe som av og til ikke er nok til at det holder i lengden. Men for all del, hvis man ikke tenker langvarig, ha det gøy enn så lenge :-) 

Anonymkode: 37de5...87a

Skrevet

Jeg tenkte litt sånn før, fordi det alltid var spennende i starten. Men jeg har bare dårlige minner fra det nå siden ulikhetene alltid har kræsjet på et tidspunkt og ført til noen ikke spesielt hyggelige brudd

Anonymkode: 174af...555

• Liker 1
Skrevet

Nei , det syns jeg er bortkasta tid.

Anonymkode: f3413...fb3

Skrevet

Nei, jeg liker resonans. For gammel for den type drama, men det kan det se ut til at jeg alltid har vært.

Skrevet

Nei, liker bare dem som er like meg selv :P

Anonymkode: 8ab14...614

Skrevet

Denne må jeg ta som anonym. Når jeg var i tjueårene "datet" jeg en som var dobbelt så gammel. Det i seg selv var jo ganske spennende, det var så hysj hysj selv om vi begge var single. Dette var kun et seksuelt forhold, og ingenting mer. Men det spennende med det var at han ofte tok opp aldersforskjellen som et problem og det at han ikke ønsket flere barn, noe jeg ønsket.  Har vel tenkt i ettertid at han kanskje var litt interessert i noe mer iogmed at han bablet om alle mulige hindringer.  Han burde jo ikke brydd seg når det bare var fysisk. 

Anonymkode: 90653...08e

Skrevet

ja når jeg var 20. nå er jeg eldre og vet bedre enn å kaste bort tida på tull

Anonymkode: 6d430...b26

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg hadde ikke taklet å være i et forhold med et speilbilde av meg selv. Den kvinnelige versjonen av meg tror jeg ikke passer meg så bra. Så jeg må ha kontraster og motsetninger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...